temabröllop?
vad har ni för tema e de traditionelt eller annat?
vi har funderingar på att ha riddar tema på mitt och min m2bs bröllop
berätta gärna vad ni ska ha för tema =))
vad har ni för tema e de traditionelt eller annat?
vi har funderingar på att ha riddar tema på mitt och min m2bs bröllop
berätta gärna vad ni ska ha för tema =))
*puffar*
Oj, spännande idé! Vi har inte tänkt så långt alls faktist... Låter himla kul å skulle gärna höra lite mer teman av er andra oxå!
*puffarigen*
Vi ska ha havstema, vi bor ju på västkusten och alla andra är långväga gäster som aldrig har varit på denna sida av sverige typ. Så allt kommer gå i blått och dekorationer med snäckor osv.
åhh vad fiint
skulle med vilja gifta mj på kusten
vi hade lite tågtema. vi träffades på tåget därav temat =).
tårtan var som ett tåg, en kompis gjorde pepparkakor som lok där hon spritsade namnen att ha vid sittplatserna, värdparet hade fixat tågvisslingljudet för att kalla på gästernas uppmärksamhet (en överaskning för oss).
vi hade det ganska traditionellt men vi hade lagt till musiktemat till det hela.. vi hade soundtrack till våra gäster, små pins att sätta på kavajen med vårt bröllop, skivor å köpa i baren å så hade vi dukat med lp-skivor som underlägg.. bland annat.. det verkade vara uppskattat..
låter jättespännande med riddartema.. läste om nån i Amelia Brud tror jag det var som hade vikingatema.. skithärligt å hitta nått sånt som man kan spinna vidare på.. vi var lite inne på sagobröllop men insåg att vi omöjligt skulle få alla å klä ut sig ;) så vi får köra maskerad på mannens 30-årsdag sen om två år..
låter mysigt med havstema också.. :)
Traditionellt, har inte tid med något tema förutom på färgerna som är våra favoriter, dvs svart, rött, vitt och silver.