• Summer08

Fler som äter nutrilett?

Hej!
    Tänkte höra om de är fler som äter nutrilett just nu?
    Själv är jag inne på en intensiv kur och började med de i söndags, har nu gått ner 3 kg, men de är ju som sagt mest vätska.
    Vore kul om de är flera som "nuttrar" och få höra hur de går för er!=)

• Svar på tråden Fler som äter nutrilett?
  • Eia

Hej! ja äter inte nutrilett men (efter många uppsjutningar ;)) börjar imorgon med cambridge!! är inte så jätteinsatt me nutrilett, hur fungerar de??

• brud2009

Jag äter inte heller nutrilett men modifast är väl rätt lika skulle jag tro. Började med det förra måndagen och har gått ner ca 5 kg. Rasade först men nu går det trögt:( men men det går neråt i alla fall.

• Summer08

eia: de är i princip samma sak som cambridge, fast med nutrilett ska man äta 5 påsar per dag

brud2009: de kan ta ett tag innan förbränningen sätter igång rejält..när jag åt nutrilett för två år sen så gick jag ner ett halv kilo om dan i en period...helt knäppt...speciellt med tanke på att de var på slutet av viktnedgången...stanna runt 62 kg till mina 170 cm. Börja på 85 kg ungefär.

jodie:japp funkar bra=) Å tack=)

Nu är jag återigen på ca 85 kg, efter en tvillinggraviditet...sitter med ena i famnen nu så de är däför jag skriver lite knäppt imellanåt=)

Nu vakna den andra bruden så jag må rusa=) hur går de för er idag?

• aircondition
    Jodie skrev 2007-09-15 00:01:56 följande:
    Nutrilett är suveränt! Körde ren diet 2,5-3 veckor före bröllopet och gick ner de sista sega kilona - klänningen satt som gjuten! Nu byter jag ut vissa måltider för att hålla linjerna Lycka till!
    Är det bara nutrilett som gäller eller varvar man med vanlig mat? Låter kanon att gå ner så mycket på en vecka. Jag har ju bara typ 5-7 kg att få bort, så för mig skulle ju det vara perfekt
  • brud2009
    Summer08 skrev 2007-09-15 16:36:36 följande:
    eia: de är i princip samma sak som cambridge, fast med nutrilett ska man äta 5 påsar per dagbrud2009: de kan ta ett tag innan förbränningen sätter igång rejält..när jag åt nutrilett för två år sen så gick jag ner ett halv kilo om dan i en period...helt knäppt...speciellt med tanke på att de var på slutet av viktnedgången...stanna runt 62 kg till mina 170 cm. Börja på 85 kg ungefär.jodie:japp funkar bra=) Å tack=)Nu är jag återigen på ca 85 kg, efter en tvillinggraviditet...sitter med ena i famnen nu så de är däför jag skriver lite knäppt imellanåt=)Nu vakna den andra bruden så jag må rusa=) hur går de för er idag?
    Hur länge höll du på när du åt nutrilette, då för två år sen?
  • Summer08

Hej allihopa!
    Söndagar är min "vägningsdag" och denna vecka sluta på -4 kg, men de är ju mest vatten. Men känns bra ändå att de kommit igång=)

Jodie: Vilket sammanträffande=) Dom är så härliga dom små liven=) Blir spännande och se vad dom hittar på för bus när dom blir större=)

brud2009: Till och från i några månader...med många veckor imellan här och där med vanlgi mat. På "slutspurten" åt jag ren kur i tre veckor har ja för mej...var ju ett tag sen=)

Vad väger ni andra som äter nutrilett eller liknande?

• Melis

Hej hej,nu har jag anslutit mig till Naturdiet familjen, började med det i fredags och började samtidigt att promenera en timme om dagen. Vill gå ner några kilo innan jag går fö att prova min klänningen. Vill dock uppmärksamma att man inte får dricka enbart naturdiet eller någon annan sådan kur i mer än två veckor, läkare ska kontaktas. Helt okej om man byter ut någon måltid. hoppas mina kilo börjar röra på sig snart...

• Summer08

Melis: Känns de bra än så länge? Dom första dagarna kan ju vara slitsamma.
    Nä man ska inte äta mer än två veckor i stöten...men jag tog många omgångar och på slutet mådde jag så ruggigt bra och alla tyckte jag såg så pigg och glad ut, och jag ville hemskt gärna gå ner de sista innan vi skulle ut och resa. Så därför åt jag i tre veckor, men man ska ju egentligen inte göra de.

Jodie: Nä de lär vara fullt ös nu tills dom flyttar hemifrån!

Jag är inne på dag 8 och de känns hur bra som helst, har gjort mat och bakat bröd till resten av familjen nu utan att vara minsta sugen. Och igår var de kladdkaka med grädde här när de var besök, men jag var inte sugen på de heller. Känns KANON=)

• Melis

Summer 08: Tycker inte att det är så jobbigt för att jag har inte bytt ut alla måltider endast två, haft besök så jag valt att äta en måltid. Har tänkte mig att köra ren kur i nån dag sen endast byta ut två och så, för lite variation. Har du några tips på hur man ska gå till väga för bästa resultat? Jag vill gå ner 5-6 kilo på cirka en månad för att det är då jag ska åka och beställa klänning.

• valkyriana

hallå!
    Jag börjar köra ren kur idag. Har aldrig känt mig så sugen på saker som jag gjorde idag i affären

Svar på tråden Fler som äter nutrilett?