• Sofia08

BUDGET?

450 gäster!!! Herreguud! Ha,ha Föstår att det kostar då.

Vi kommer vara 62 med oss. Försöker banta ner budgeten men någonstans mellan 80-90000 landar det på.

• Sofia08

Laraa: Ja, jag tyckte faktiskt det lät "billigt" med 200000 om ni är så många. (om man jämför med vårt lilla som ändå går på så pass mycket)Så jag förstår om det blir betydligt mycket dyrare än så.
    Men jag måste säga att det låter häftigt! Har ni bröllop i flera dagar eller? Jag tänkte mest på att du ska ha så många klänningar. Det blir ett jäkla bytande! Haha!

Vi gifter oss den 28/6. När gifter ni er? Ja, det låter verkligen som ni har en hel del att planera du och din blivande. Men det är ju rolig planering som tur är!!

• Sofia08

Laraa: Vad roligt med alla gamla traditioner! Och i Bethlehem, vad häftigt! Har ni varit där nere och tittat nåt? Förstår att det är svårt att planera för er.
    Ja, ni kommer förmodligen få mycket pengar. Och tur är väl det. Tänk om alla 450 gäster skulle köpa presenter??? Ha,ha.
    En kille berättade för mig att deras bröllop hade kostat 200 000, men de fick 300 000!!! De gick alltså 100 000 plus!! Värsta investeringen!

• Sofia08

Laraa: Guu vad vackert dekorerat! Såg dina bilder i galleriet. Är det någon du känner som gifter sig där?

Svar på tråden BUDGET?