• oss två

13:e oktober 2007?

Finns det någon mer som gifter sig 13:e oktober?
    Mycket kvar att fixa?
    Känns som jag har massor kvar...samtidigt som det känns som det inte finns mkt kvar att göra...kanske missat en massa..

• Svar på tråden 13:e oktober 2007?
  • Rödaanna

Gifter mig den 12:e. Har drabbats av lite förlamande panik. Ska i alla fall till juveleraren i dag för att titta på briljanten innan han sätter fast den och till sömmerskan för en 2:a provning. Hoppas klänningen är något mer färdig än de tråcklade trasorna som nålades fast på mig förra gången ;)
    Annars är det dags att bestämma vem som ska fota oss nu (har en massa alternativ) och jag väntar på svar från bröllopslokalen om en massa praktiska frågor. Konstigt nog verkar svaren dröja..... nervöst.

• oss två

Ringen den ska vara färdig den 3:e oktober...då ska den provas å sen ska våra förlovningsringar lämnas in på putsning då me..
    Klänningen har jag haft färdig sen november förra året..bara det att nu sitter den aningens tajt...så brått att få ner några kilo nu...
    fotografen ska vi till på lördag och prata igenom hur vi vill ha bilderna..
    sen skulle frisan höra av sig om tid när jag ska få komma å få provuppsättning och provsminkning...
    så stor saker e jag färdig med... men bara allt småplock...tar ju sån tid...men p andra sidan, hinns inte allt sånt med så är det ju ingen annan en än själv som märker det...men man vill ju ändå ha det perfekt..

• oss två

ingen mer som gifter sig den 13:e oktober?

• Ingrid 13 okt

Här är en till!

Jag håller med föregående talare. Ena sekunder känns det som om vi aldrig kommer att hinna. Men sen när vi sitter och går igenom vad som är kvar var det ju faktiskt inte så mycket.

Vo håller som bäst på med vigsel- och festprogram. Kläderna är klara och idag var vi och träffade hon som har hand om mat och lokalen. Känndes jättebra!

Ringen är på tillverkning och ja, resten kommer jag inte på. Ha säkert glömt det mesta men det blir nog en underbar dag ändå

Hur går det för er?

• oss två

näst intill allt är väl egentligen klart... har bara känslan av att det är en massa som vi glömt..dessutom så skulle vi ha en som skulle sjunga lite på festen, vi ska inte ha dans eller så, men just att det skulle vara jätte kul om hon sjöng, NU drar hon sig ur och vill inte längre...så nu måste man ju ha nått annat att hitta på istället...å det är inte lätt att komma på så här i sista stund..men men...det får lösa sig..

• Ingrid 13 okt

Åh nej va trist.
    Det är ju så fint när någon sjunger. Hoppas det löser sig.

Ni kanske kan ladda ner lite musik som ni tycker om och spela under festen?

• Ingrid 13 okt

Jag håller med om att det känns som om vi glömt i massor.
    Men jag har bestäm att det blir nog bra ändå och försöker göra de saker jag håller på med så bra som möjligt. Det viktigast har vi i alla fall kommit ihåg.

Hindersprövning, prästen är bokad och ringarna är klara.

• oss två

jo...är alla de stora sakerna bara färdiga, vilket de är, så är det ju ingen annan än vi två som märker det.. bara jobbigt när saker som är planerde inte blir av..
    hindersprövningen den har vi haft hemma 2 månader nu...fick den så himla fort oxå...kom på 4 dagar efter att vi lämnat in den...så det gick himla fort..inte vad jag hade räknat med...
    på tisdag ska jag till frissan för provuppsättning, ska bli kul å se om man kan bli fin å om frissan kan göra ngt me mitt livlösa hår..hum...

• Ingrid 13 okt

Hihi, du kommer bli jättefin.
    Jag var på provuppsättnign förra veckan. Hade bestämt mig för en frisyr när jag gick in och bokat en helt annan frisyr när jag kom ut.

Har en jättegullig frisör som verkligen hade bra råd att ge om vad som passar med mitt ansikte och den klänningen jag ska ha.

Rödaanna: Hur går det med klänningen? Och ringen? Och lokalen?

• oss två

mm...jag hoppas att hon är bra på att se vad just jag passar i...har min bild av vad jag skulle vilja ha...men är inte alls säker på att just jag kan ha det eller passar i det...vilket fall ska jag hinna färga om håret innan iaf...vill va fin brunett

Svar på tråden 13:e oktober 2007?