Ny BT-träff i Jönköping
Vad säger ni, är det inte dags för en ny träff i Jönköping så fler kan vara med? Vad sägs om någon kväll nästa vecka, jag kan varednda kväll förutom lördag och söändag. Hur är det för er andra? Det skulle vara så roligt!!
Vad säger ni, är det inte dags för en ny träff i Jönköping så fler kan vara med? Vad sägs om någon kväll nästa vecka, jag kan varednda kväll förutom lördag och söändag. Hur är det för er andra? Det skulle vara så roligt!!
Alla kvällar utom tisdag och torsdag skulle passa mig nästa vecka, skulle vara kul att ses, var sjuk förra träffen.
jag ställer upp, vad roligt. jag kan nog när som helst.
Maj brud
Jag kan komma alla kvällar men inte före 18.00
Mia
Vad sägs om onsdag 18.00, funkar det?
Lyfter upp
Funkar för mig.
Var är vi denna gången?
Passar mig bra också. Claras kanske?
Claras funkar för mig!
Kul, jag kommer också.
Clara`s kl 18.00,bär också på en tidning.
Vi ses
Jag dyker också upp med den obligatoriska bröllopstidningen under armen... Sist pratade vi om att ta med inbjudningskort och sådant, vore inte det lite kul?
Hej
Jag ska också försöka att komma!!
Tack alla ni söm dök upp på Claras idag
Mia
Var tvungen att jobba, chefen ringde vid 13 och bad mig mycket snällt. Har haft internetkrångel, kunde inte skriva att jag inte kom.
Skärpning hörrni! Vi var två personer på Claras idag, förra gången på Johans var vi tre. Båda gångerna har det varit betydligt fler än så som sagt att de ska komma. Visst kan det vara så att det dyker upp saker som gör att man inte kan komma och heller inte meddela att man inte kan komma men kan det verkligen hända alla, varje gång?
Tänk om bara en av oss två dykt upp, då hade den andra stått där själv, som ett fån, och undrat varför ingen kommit. Inte speciellt roligt och ganska sårande.
Vi har haft jättetrevligt i kväll, liksom vi hade förra gången, så det är inte det. Jag ser också fram mot fler BT-träffar, det är en kul grej! Men, tänk på att det är människor bakom alla smileys och signaturer...
Om ni fortfarande är intresserade av en träff så tycker jag att vi gör ett nytt försök nästa eller nästnästa vecka, vad tycker ni?
Hej Correlina
jag hade skrivit att jag skulle komma,men
vi fick bud att min sambos pappa var väldig
dålig ( han hade cancer ,har legat med morfin-pump ett dagar), vi satt hos han på kvällen tills han somnade in,det kändes så skönt att kunna sitta bredvid och att han kände att vi var där hos honom.
Kramar
Då är jag glad över att ni kunde var hos honom, det betydde nog en hel del för honom också att känna att ni var där.
Bamsekram!
Hej
Min dotter har haft vattkoppor så jag hunnit glömma allt vad bröllop heter under en tid.
Jag vill gärna vara med på en träff!Fast jag har lite svårt att hinna med, bestäm ni en tid så kommer jag om jag kan.
Jag tycker att vi borde träffas igen.
Onsdag 16/4 kl 18.00
Vasas Påtår vid Kristina kyrkan kanske?
Hoppas flera kan komma denna gång.
Mia