• Soon to be mrs T

Nu är det gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjohoooooooooooooooo! Så är det gjort, vi är gifta - man och fru! Och så underbart kul det var Roligaste dagen i mitt liv, for sure! Dagen innan då jag, min tärna och toastmadamen sov hemma hos den sistnämnda. Vi åt middag, pratade och hade mysigt. Vaknade 5.50 dagen D och kunde inte somna om, tankarna snurrade runt i huvudet... låg och gruvade mig över en detalj med klänningen och undrade om det skulle bli bra. Tankarna gick runt, runt. Sen upp och hoppa, åt frukost, gav min älskade vänner varsin present och sen var det dags att fräscha upp sig med en dusch. Iväg till frissan och där var det fullt ös hela dagen. Så kul vi hade det Emellanåt slog det mig vad som skulle hända och jag var tvungen att dra djupa andetag... Och så fin jag blev (får man säga så om sig själv?!?! haha), kände mig som en prinsessa och klänningen blev super! Iväg för foto och där träffade jag min älskling, så stilig Så mysigt vi hade det när vi fotades, kändes så härligt! Och sen bar det iväg till kyrkan. Så nervös jag var innan - helt galet! GIck runt, runt ett bord... de andra trodde nog att jag skulle svimma. Men så fort prästen kom och hämtade oss så släppte allt. GIck med världens största leende in i kyrkan - det var sååååå underbart! Vigseln som följde och för att inte tala om festen var bland det bästa jag varit med om (har ju en liten son här hemma och inget kan väl slå det ) - hela kvällen var super! Jag ska inte tjata på om allt som hände, ville bara dela med mig. Helt jäkla underbar dag och nu är den över. Känns tomt, gråten har varit nära ett par gånger. Det är nog fler som kan känna igen sig i det. En känsla av: "Nu då?". Och i morgon börjar allvaret med jobb och vardag igen. Nu är det slut på bubblan man levt i ett tag. Men i mars då sticker vi till Västindien, så då får man suga på den karamellen ett tag. Kram till alla brudar

• Svar på tråden Nu är det gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mooogn

Sitter med ett stort fånigt leende

Grattis! Ni verkar ha haft en underbar dag

• Soon to be mrs T

Tackar tackar Det var några dagar sen jag var inne sen sist Det var en alldeles underbar dag! Vädret, mannen, blommorna, familjen och vännerna! DJ:n, festen, maten - ja allt! En vecka som gift då

KRAM

• guldlockm

Åh, det låter helt fantastiskt, grattis så mycket till er day, och resten av ert liv tillsammans.

Svar på tråden Nu är det gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!