• Skottdagen2008

5 kg på 5 månader

Ska försöka gå ner de sista graviditetkilona till bröllopet i februari. Är det någon i liknadne sists som vill bli min pepp partner?

• Svar på tråden 5 kg på 5 månader
  • 071201

Hej igen!! Jag skulle behöva bli av med dom tills 1/12 men det känns omöjligt eftersom jag blir sjuk hela tiden. Bihålorna denna gång, bläääää. Men jag kan peppa dig i alla fall.

Jag vet att du klarar av det för om jag fixade att gå ner 10 kg på runt 3 månader så kan du gå ner 5kg på 5 månader.

• Skottdagen2008

Då träffas vi på tråden igen. Tack för att du vill peppa.

10 kg på 3 månader?! Skvallra gärna.

Själv har jag i princip stått still sedan min son var 4 månader och det var han förra året i maj. SUCK! Har rört mig ca. 2 kg upp och 2 kg ner fram och åter. 5 kg är kvar tills jag kommer i min garderob. jo, magen blir sig nog aldrig lik och inte heller brösten pga bristningar så det är inte så att jag tror att jag kan se ut som före graviditet, men man vill försöka komma i sina kläder igen. Ja, å så är det inte kul heller att ha julgran på ryggen när man ska ha en slät fin klänning heller på sin allra vackraste dag.

• Skottdagen2008

Något helt OT - har ni börjat träna in stegn till "U´re the 1 that I want"? vi har inte börjat ännu och jag vet inte riktigt när vi ska ta oss i kragen. Min m2b liksom skjuter upp det hela tiden och det är han som har det svårast då han inte är så duktig på att dansa alls. Hans del i den låten är i alla fall mest gung och stöt

Svar på tråden 5 kg på 5 månader