• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Addiz: Jag tycker att det du skrev låter riktigt bra! Hittade du några sjalar på Pepper?

Igår var vi och hämtade vårt album hos fotografen... åh, vilka fina kort! Fast petig som man är, jag var inte nöjd med alla. De som jag var missnöjd med, de är ju inte dåliga igentligen, men jag känner att de inte framhäver mig riktigt så som jag vill, Hahhhaha! Fast vissa var så superfina så jag ska igentligen inte klaga... vi hade beställt en förstoring 50 x 50 cm också. Den blev helt otroligt vacker! Det är ett kort på överdelen av oss, när vi tittar ner på brudbuketten och så kommer ljuset från sidan och det blir så vackra skuggor. Det är mer som än tavla än ett fotografi. Varje gång jag tittar på tavlan/kortet så kan jag inte låta bli att le och jag blir fortf. förvånad över att det är JAG som är med! Att jag kunde bli så snygg?!?!? Hahahhahahaha! Jag som har kasst självförtroende när det gäller mitt yttre... *skratt* Skönt då att veta att man kan bli snygg, även om det är efter en heldag hos frillan och med en proffsfotograf! *skratt*

• FruTez

Addiz: Vi har ju bara korten i ett album, så jag kanske tar mig mig dom nästa gång vi ses!

• FruTez

Halloj tjejer!

Idag har jag tagit med mig vårt album och visat upp på jobbet! Det känns så ovant att man faktiskt VILL visa upp bilder på en själv!

Fick dessutom höra en sak från en kollega som min man sagt. När han började jobba igen efter honeymoon så var jag ju hemma sjuk första dagen. (vi jobbar ju på samma företag) Så frågade en kollega honom hur bröllopet hade varit och då hade han svarat henne att bröllopet hade varit underbart och att jag var den vackraste bruden i hela världen!!!

Snacka om att gubben fick pluspoäng!!! Hahaha!

• FruTez

God morgon!

Hoppas allt är bra med er tjejer! Idag är vi med i GP! Har jag hört iaf. för tidniningen kommer inte förräns 9 tiden här på jobbet!

• FruTez

Och med VI så menar jag ju maken och jag och inte vi här på tråden! *skratt*

• FruTez

Ab. Låter som en perfekt vardagskväll tycker jag!

• FruTez

Carma: Jag har samma problem med att komma i säng i tid! Jag tror att jag ska försöka med samma "knep" att helt enkelt göra sig klar tidigit istället!

Carma: Såg du bilden? Det är massa kollegor som har sett, några har gått förbi och en tom. ringde bara för att säga att hon tyckte att vi var så fina! Hihi! Åh, nu måste den jädra tidningen komma nångång! Hehe!

• FruTez

Så, nu kom tidningen! Jag tyckte att vi blev ganska bra faktiskt! De har satt in hur många annonser som helst idag, men vår syns ganska bra ändå för den är med på första sidan där det bara har fått plats med några få annonser! Hihi!

• FruTez

Carma: Tack!! Hihi! Både maken och jag är faktiskt ganska nöjda med bilden! Hihi! Undrar bara när jag ska vänja mig vid mitt nya efternamn... känns fortf. hel fel (men på ett positivt sätt) att säga H istället för L....

Ang. kvällen, jag funkar likadant. Igår gick jag och la mig vid halv 11, men eftersom man var så uppe i varv så tror jag inte att jag somnade förräns kvart över 11. Sen ringde klockan 5.30 imorse... *zzzz*

Åh, jag måste berätta... jag tycker vi är lite för dåliga på att ge komplimanger i detta landet. Jag menar, vem tycker inte om att få komplimanger?? Jag pratade nyss med en kund i telefon. Jag skämtade litegrann med honom och vi skrattade lite innan jag skulle koppla honom vidare. Precis innan jag kopplade så säger han "Du!! Förresten!! Ditt skratt är verkligen inget att leka med! Det är nog det bästa skrattet på hela företaget!!" (och det är ju inget litet ställe jag jobbar på) Jag blev jätteglad (självklart) men även lite extra glad för mitt ex. sa alltid att han tyckte att jag skrattade som en häst och såna kommentarer sitter ju i länge länge... Jag sög iaf. åt mig som en svamp av hans härliga komplimang! Hihi!

Så därför vill jag passa på att ge er lite komplimanger nu!

Addiz: Du har en grymt häftig stil!
    Ab: Bruden med de superläckra benen!
    Carma: Du är min pysselmentor!
    Julle: Du är så himla söt och rar!
    Nides: Du har ett sånt härligt leende!
    Lina: Du är ju så grymt musikalisk!
    Nibla: Du har cool klädsmak!
    Bauti: Du är så himla rolig!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5