Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Addiz: Jag tycker att det du skrev låter riktigt bra! Hittade du några sjalar på Pepper?
Igår var vi och hämtade vårt album hos fotografen... åh, vilka fina kort! Fast petig som man är, jag var inte nöjd med alla. De som jag var missnöjd med, de är ju inte dåliga igentligen, men jag känner att de inte framhäver mig riktigt så som jag vill, Hahhhaha! Fast vissa var så superfina så jag ska igentligen inte klaga... vi hade beställt en förstoring 50 x 50 cm också. Den blev helt otroligt vacker! Det är ett kort på överdelen av oss, när vi tittar ner på brudbuketten och så kommer ljuset från sidan och det blir så vackra skuggor. Det är mer som än tavla än ett fotografi. Varje gång jag tittar på tavlan/kortet så kan jag inte låta bli att le och jag blir fortf. förvånad över att det är JAG som är med! Att jag kunde bli så snygg?!?!? Hahahhahahaha! Jag som har kasst självförtroende när det gäller mitt yttre... *skratt* Skönt då att veta att man kan bli snygg, även om det är efter en heldag hos frillan och med en proffsfotograf! *skratt*