• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Nibla: Skickar massor av krya-på-dig-kramar. Låter riktigt mysig att vara förkyld. Synd att du inte kom på fikat, men väl förståeligt. Vi träffas ju snart ändå. Dessutom har vi pysseldag på söndag om du har kvicknat till och har lust. Skickar dig ett mail om det också. Krya på dig.

Tezz: Kul att höra att min hobby har slagit klorna i dig ordentligt. Hoppas också att du är tillräckligt pigg på söndag att du orkar komma så jag kan dra dig djupare ner. *elakt skratt* hahaha.

• Carma07

Åh suurr. Skrev ett svar till dig Tezz som försvann. Det kommer ett nytt.

• Carma07

Tezz: Jag kan lova dig att vi har mer saker med oss även om du tar med dig allt det. Jag brukar ta med mig mina saker i en mindre resväska på hjul + en flyttkartong. Men ta gärna med dig dina stämplar och stansar. När det kommer någon ny med ev nya motiv blir vi som hökar och vill gärna stämpla upp. Någon brukar ha med sig embossingfön och jag tar med mig min quickkutz.

Om jag kommer ihåg så tar jag med mig lådan med papper som ni alla kan ta av, men ta med dig mönstrat papper om du vill ha det. I övrigt tar du med dig det som du vill jobba med. Det är upp till dig.

• Carma07

Tezz: Du kan absolut komma med dina skokartonger och två pärmar. Får du plats med embossingfönen kan du ta med den om vi blir många, så slipper man stå och vänta. Men det brukar inte vara något problem så får den inte plats kan du lämna den hemma.

Ska du göra kort behöver du inte tänka på att ha något speciellt lim. Det funkar bra med det limmet du har.

Fråga på bara om det är något mer du undrar över.

• Carma07

Nibla: Inget kul att vara sjuk, men ganska skönt att vara hemma. Det blir pyssel på söndag. Vi har inte bestämt någon tid, men jag antar att det blir som sist. Jag ska maila de andra och kolla så återkommer jag med det.

• Carma07

Tezz: Jag kommer att sätta igång med korttillverkningen framför allt julkorten. Jag har några sidor i ett julalbum jag behöver scrappa och tar kanske med det också, så ser jag vad som inspirerar mig mest. Det kommer väl att fixas lite glögg och pepparkakor och kanske lite julmusik så vi kommer i stämning. Har du kvar vägbeskrivningen?

• Carma07

Tezz: Glömde säga vilken snäll och gullig make du har.

• Carma07

Tezz: Hittills har vi varit som mest 6 st när vi träffats. Men om alla kommer som vi frågat nu så blir vi nog 9-10 st. Jag har mailat kompisen för att höra hur många de blir som kommer. Det kommer en ny vägbeskrivning till dig.

• Carma07

Linum: Kul att du kikar in och att du trivs bra på nya jobbet. Bra att kortet kom fram ordentligt. Men kommer du med nästa fredag till Nibla? Så vi får träffa dig lite granna.

Tezz: Du kan väl göra båda på söndag.

• Carma07

Addiz: Hemliga paketet låter spännande. Det blir fler gånger som vi pysslar.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5