• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Ab. Är ni på väg norrut eller söderut?

Jag funderade på göra nått enkelt med typ crustini. Det kanske är vanligt och tråkigt, men eftersom vi själva inte äter det mer än nån gång per år så blir det ju extra gott! Men va tusan ska man ha på då som passar med varmrätt som kyckling? Jag gillar när det liksom går en röd tråd igenom middagen, men det är inget måste!

Nides: Jag har nått konstigt med mina öron sen vi flög så mycket i USA... tror at det är nån jädra förkylning som springer omkring bland cellerna i skallen! Hahaha! Men igår o idag har det gjort lite ont i ena örat... bara jag inte får nån öroninflammation... *håller tummarna*

Åh, jag vill också resa! Känns som det var hundra år sedan vi var i USA... *suckar*

• FruTez

Åh, låter inte detta gott?

Riven Kvibille cheddar
    Lätt crème fraiche
    (konjak eller torr sherry)
    Blanda ihop oströran och garnera med gräslök. Dippa med skivat tunt, hårt bröd!

• FruTez

Va sägs om detta:

MENY

Förrätt
    Krämig ostdipp med grissinibröd

Varmrätt
    Ugnsbakad kycklingfilé fylld med salami, fetaost
    samt rostad paprika. Sallad gjord på bulgur, lök, coctailtomater, majs och rouccola.
    Till det serveras en kall yoghurtsås med paprikadipp

Dessert
    Ugnsbakade färska jordgubbar med kiwi och
    annanas under ett täcke av vit choklad

*kuuuuurrrr i magen*

• FruTez

Hohoooo?? Här va det tyst...

Är det nån som har köpt en sån där Enjoy Bonusguide? Det är en kille här på jobbet som säljer sånna, men jag undrar bara om man verkligen känar in de slantarna den kostar? Går ju inte ut o äter så ofta, men jag blir minsann sugen när jag bläddrar i den!

• FruTez

Nides; Det låter bra det där med Guiden. Satt och bläddrade igenom den och man blir verkligen sugen på att bege sig ut och prova på en massa nya ställen! Tror att vi kanske köper en sån!

Den där filmen, har inte sett den, men den ska tydligen vara väldigt bra!

• FruTez

Bauit: Dumma P!! Smittas tillbaka då!

• FruTez

Bauti: Bra att ha en egen hantlangare! *hehe*

• FruTez

Carma: Jobba inte ihjäl dig nu bara hörrö!

Önskar också er alla en riktigt trevlig helg, KrraammM!

• FruTez

Sådär, nu har jag gjort något otroligt trendigt... hihi! Jag har skaffat mig en egen blogg!!

terezasblogg.blogspot.com/

Så har man nånstans att skriva av sig av sina vardagstråkiga tankar! Hihi!

Kram o trevlig helg!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5