Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Hej tjejer?
Idag har jag lovat mig själv att jag ska jobba ordentligt? Eller lättare sagt jag har jätte mycket att göra så jag hinner bara säga hej?
Ha en underbar torsdag!
Hej tjejer?
Idag har jag lovat mig själv att jag ska jobba ordentligt? Eller lättare sagt jag har jätte mycket att göra så jag hinner bara säga hej?
Ha en underbar torsdag!
Abbe: guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va roligt...
Du kan väl vinka ner när du är på väg hem. :o) Jag precis under dig då!
Thi thi
Ab fab skrev 2007-10-30 13:15:07 följande:
Hej Bauti..
VI ska till Dominikanska! Oh värme....
Ska hem nu vihörs senare..
Puss på dig Bauti!
Hej hej alla glada barn.
Sitter på jobbet och precis bråkat med en snubbe så jag är på hugget! hi hi Gillar att säga till folk när de inte sköter sitt jobb. Lite absurt.... men jag får en liten kick av det!
Carma & J: Tack såååååå jätte mycket för den mysiga korgen. Det ska bli gott till helgen!!! mys mys..
Och ni ska ju mysa gott i gbg till helgen... Vilken film ska ni se???
Abbe: Längtar efter resan mer o mer.. :o) Ha så skoj. Trevlig resa. Hälsa R oxå. :o)
Tezz: Prova på förrätten med getost o hounung! Förresten vaför har du ont i örat???
Tezz:
www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=3977&tlfo=0
DU kan ju skippa tomaterna!!!
All matsnack har gjort mig sååååååå hungrig!
Tezz: Jag köpte en sån förra året. De är ganska bra. Vi tjänade in det på två krogbesök. Men inte mer. Iofs så var min kompis på naprapat. Sen köpte jag babygrejer på babyboom... och lite annat. Så man tjänar definitiv på de.
Oh jag vill se "A mighty heart". Är det nån som har sett den?
Hej girls?
Hoppas att alla mår bra idag. Idag mår alldeles förträfflig. Visst är det underbart att kunna känna så. Bara pyttelite rädd. Det har ju varit en orkan som drog över dominikanska. :o( Jag ska ringa vår resebolag o kolla med de. Usch! Tänk om vi inte kan åka. Men det ska inte förstöra min härliga mood idag. :o)
Carma: Hoppas att du inte är alldeles för trött idag.
Frujj: Låter bra med Ullared. Ska ta mig dit innan jul för att shoppa julklappar. Min svägerska bor en mil ifrån Ullared så varje gång hon kommer på besök får hon en lista som hon ska handla till oss. :o)
Skickar en stor kram till Er alla!
soliga halsningar fran paradiset.
Hittade internet... ville bara saga hej.... vi syns snart.
Vi ha det helt underbart. Sol, varme, goda drinkar och min baby.... va mer kan man begara....
Imorgon sa ska vi ut pa aventyr. Och nasta vecka ska vi simma med delfiner, fiska och kanske aven bada med hajar. men jag vagar liksom inte.
ta hand om Er.
Stor kram/N
Hej hej hej...
Då var man hemma ifrån en underbar resa!!! Lite brunare.. o lite trött....
Saknat alla jätte mycket. Hoppas att ni har haft det bra. Antar att det några hundra inlägg på två veckor så jag skippar de. O hoppas på uppdatering ifrån er om det viktigaste...
Stor kram
Godmorgon girls!!!
Abbe: Låter mysigt.. ta många kort!
Hej hej tjejer.
Äntligen en stund över så jag kan höra av mig till Er.
Jag har saknat att hänga här. Nu vet jag inte vad som har hänt här o så.
Såg bilderna Frujj, jätte mysigt!! :o)
Har vart dålig på att uppdatera min blogg oxå.
Blir det nån fika snart eller??
Kram på Er alla.
Godmorgon tjejer...
Usch, idag blev jag lite sen. Esch.. jag kan ju skriva här. :o)
Hoppas att allt är bra med alla. Minns inte ens när det var jag var här inne.
Hoppas att alla får en bra arbetsvecka.
Kram På ER
Godmorgon...
Ligger hemma och är dunder förkyld... (synd om mig) hahahhaha
Frujj: Jag sa upp mig på Volvo.... :o) Men mitt nya uppdrag med den nya jobbet är fortfarande på volvo.
Trivs bra med jobbet än så länge. Allt är ju nytt. Och det känns inte alls bra att jag är hemma sjuk tredje veckan på den nya jobbet.
Köpte oxå en gran i tisdags. Det blev en sån "kungsgran". Saken är bara att den har slldeles för tjock stam så vi fick inte den i vår fina julgransfot.... men i en blomkruka. Sen har vi fortfarande inte fixat riktiga julgransbelysning. Ska sätta upp en bild på vår enorma gram på blogget snart.
fika den 2 lr 3 passar bra!!!!
Godmorgon tjejer....
Abbe, Carma och Tezz: TacK!!!!
Fortfarande inte kry men jag jobbar på det.
Va tyst det är på tråden...
Jag kan tyvärr inte den 27 o 28. :(