• Bauti

@--{---- Då var våra bilder här ---}--@

Jag har svårt att bara visa ett fåtal av våra bilder. Bara fotografen tog över 1000 bilder.
    Men här kommer ett smakprov i alla fall.

Du klickar bara på mitt nick så kommer du till min sida här på BT och därifrån kan du ta dig vidare till bloggen. Det finnas även lite bilder i galleriet på sidan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-27 09:27
    catti-pontus.blogspot.com/
    (för er lata)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-29 17:41
    Alla bilder ligger här
    www.flickr.com/photos/13847790@N05/

• Svar på tråden @--{---- Då var våra bilder här ---}--@
  • 071201

Gillar era bilder särskilt den när du ligger på parkbänken och den med ringbäraren.

Du är så vacker och ser ut att ha så roligt som jag vill ha på mitt bröllop.

• Bauti

071201
    Jag såg verkligen till att ha skoj. Allt var planerat och klart.
    Fasen vilken rolig dag det var!

Hoppas du oxå får en sådan dag.

• mooogn

Rolig bild i slutet Och din bukett är nog bland det snyggaste jag sett! Något för mig, kanske, som har en sådan mönstrad topp...? *funderar vidare*

• Bauti

mooogn
    Kul att du gillade buketten. Jag har själv designat den.
    Helt klart annorlunda. Jag ville att klänningen skulle få framträda och inte en stor bukett men en himla massa blommor (även om det är vackert).
    Så sattes det pärlor i guld och champange.
    Vi hade färgtema grönt, guld & champagne.

• mooogn

Vad var det för "gräs"? Själv har jag funderat på en handledsblomma men din bukett var ju bara sååå snygg! Men jag skulle nog ha den au naturel eller med något gnistrigt för att den skulle passa min klänning. Kul att det var din egen idé

• Bauti

Det är lite blandat gräs. Tror att något hette elefantgräs. Bästa är att ta med en bild till floristen så hon får se.
    Du kan ju köpa kristaller och trä på, så som jag hade med pärlorna.

• Syster Blå

Ni ser verkligen glada och lyckliga ut på alla bilder, dessutom ser bilderna så levande ut, precis så det skall vara!

• Liinda_e

åhhh vad fina bilder....
    fick du lr din man några fläckar på kläderna av bubblorna?

• Bauti

Nopp, inga fläckar av bröllopssåpbubblorna.

Svar på tråden @--{---- Då var våra bilder här ---}--@