Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
hmmm, kan ha hittat en intressant nu, måste kolla med mannen
hmmm, kan ha hittat en intressant nu, måste kolla med mannen
Tips för er som kollar på ringar från "kända" märken är att spana på www.guldgruvan.se
Vad jag har förstått är att de har samma ringar men eftersom de inte säljs i en "märkes" butik så blir de lite billigare. Dock heter ringarna bara typ produktnr., så man får mejla o fråga om de har den man är ute efter.
Har kompisar som beställt därifrån som varit kalasnöjda o rekommenderade de till oss.
Hittade denna text på deras hemsidan:
Vi på GuldGruvan väljer ut våra smycken noggrant, våra ringar kommer från de mest kända leverantörerna i Sverige.
Varje specifik ring som säljes i Sverige innehar ett specifikt artikelnummer, detta för att underlätta för konsumenten att jämföra priset.
Det måste ju betyda att man kan gå till sin butik o ta reda på numret för sin ring o vips, så är inte budgeten överskriden för mycket (får man hoppas)
Lycka till Snofsan, hoppas att de har den o att det skiljer mycket!
Jag hade iofs heller inget nummer när jag mejlade dem. Hade inte sett den rutan då
Men de kunde svara ändå. Så det är nog inga problem, men om det skulle vara det, så vet du ju en annan lösning.
Snofsan: trodde att jag aldig skulle sluta säga negerbollar(det var ju så det hette när man var liten, men jag säger nog chokladbollar nu för tiden.
Är nån här......
Funderar lite på om man ska börja med festhäftet snart. Så att man har en grund så blire det mindre jobb att gör asen. Vill ju fixa med något till bröllopet, men kommer inte på just nu vad som vi ska göra. Måste bestämma oss över hur inbjudan ska se ut, men har ideer på det. Sen måste vi bestämma om vi ska ha band, dj, eller färdiga spellistor, som ingen måste fixa med, eller blanda lite av allt. Ja, vart ska man börja?
Rosalin: När inte så mycket mer än presentation av gäster (kommer dock inte lägga ner tid på att rimma om alla, meny, presentation om oss, kanske någon sång (jag gillar det, men inte m2b), absolut inte en massa dikter och annat som bara känns som utfyllnad.
Blev mycket av vad vi inte ska ha ju Men något mer kommer det ju att vara i. Hoppas att värdparen eller toastmaster vill ha någon sida.
Nu är även prästen bokad
Fotograf sker någ inom de närmaste dagarna
nog inte någ