Inlägg från: september22 |Visa alla inlägg
  • september22

seriösa mentala problem ......

Jag hatade iallafall sista veckan, och alla hatade mig ;)
    Tog ledigt veckan innan för att varva ned och bara pyssla lite med de sista detaljerna. Det var kaos! Inget gick som jag ville, allt tog längre tid och jag bara var stressad och sur, kunde inte äta och inte sova. Maken hotade med att flytta om jag inte skärpte mig (visserligen på skämt).
    Men kvällen innan när vi kom hem efter att vi dukat och fixat skulle han bara iväg till kompisens far för att få hjälp men slipsknuten. Han skulle bara bli borta en kort stund för han måste hinna packa för bröllopsresan också. Han gick vid 20.30.
    Jag ringde mobilen vid 21.30 för att kolla var han höll hus, inget svar. Jag var trött och ville sova, gick och dursade. Ringde igen vid 22.00, inget svar. Gick och lade mig. Kunde inte somna, varför svarade han inte?! Ringde igen vid 22.30, inget svar. Har han stuckit? Fått kalla fötter? Ringde några gånger till och inget svar. Har jag varit så jävlig att han dragit? Han kom till slut hem vid 23.30, hade tydligen lämnat mobilen i bilen. Klart att han inte skulle ha stuckit, vet jag ju också egentligen. Men jag hade verkligen varit så jobbig sista veckan att jag faktiskt för en kort sekund funderade i dom banorna.

Svar på tråden seriösa mentala problem ......