• Liinda_e

seriösa mentala problem ......

nå hur var det EGENTLIGEN....
    finns det ngn som vill dela med sej om hur dom sista 2 veckorna innan bröllopet EGENTLIGEN var ...
    utan att bara säga åååh det var så kul,jaaa vi var sååååå lyckliga....
    seriöst jag sliter mitt hår...tok grinig,omväxlande tokär.
    stressar,lipar ,skrattar och ljuger om hur himla myyyysigt den här tiden är inför nyfikna....
    kolla in länken och se vad jag menar....
    sen får ni faktist berätta!
    men bara ÄRLIGA svar....
    alla svar som låter
    -men vi hade faktist bara myyyyyys!
    ser jag som rena lögner

• Svar på tråden seriösa mentala problem ......
  • zukigirl

Två veckor innan var det väl inte så farligt. EN vecka innan var en annan sak! Fyyy.. usch... vill helst inte uppleva det igen! Fast slutresultatet vart bra!

zukigirl - vilse i pannkakan
  • Tuss78

Jag sa åt min dåvarande pojkvän/nuvarande man att vara snäll med mig. Det var han oxå. DÅ fick han årets utskällning av mig för att han kanske kunde ha fatta att han borde fatta hur jag tänker....

Logiskt?

- njaääää, inte särskilt....

Men gifta är vi i alla fall!

• Liinda_e

kom igen nu.....är ni inte fler...behöver höra att det inte bara jag som är heeeelt väck i skallen just nu

• Tuss78

ok då...du ber ju om det...

Vi hade inte sex på typ....sjuuuukt länge....typ....vi slutade med det när det var en och en halv månad kvar till bröllopet. För att vi inte hade lust helt enkelt, var mest irriterade på varandra. Fasst allt var ju såklart hans fel....

Men vet du? Så fort det är över så kommer det att kännas bättre. Lovar dig det!

• Liinda_e

okej...tack tussen pussen.....
    då är vi inte ensamma om det heller

• MissLovely

Hahahahahahahahahahahaha vad goooa ni är.

Liinda det är inget att oroa sig över, jag o killen har två år kvar och är redan lite oense om hur vi vill ha de ibland hehe kan tänka mej då en vecka innan bröllopet. Sa till honom idag att vi bara borde åka till hawaii och gifta oss där o sk*ta i all planering :)

Åk till hawaii :-P nee men tänk på dagen, va kuuul ni kommer ha det och sen kan du kalla killen för MAAAAAAAAAAN!!!!

• Tuss78

Lr så kan du kort o gott kalla han för karlsloken....det gör jag. Fast det brukar inte bli någon reaktion på det??

I wonder why?

• Liinda_e

hmmmmm ja VÄLDIGT konstigt.....
    kanske skulle säga bat*ngen ist

• Äntligen dax!
    Liinda_e skrev 2007-10-01 23:30:12 följande:
    kom igen nu.....är ni inte fler...behöver höra att det inte bara jag som är heeeelt väck i skallen just nu
    Ha ha ha... Vilken underbar reklam...

Ungefär sån där kände jag mig nästan... *S* Inte var det så jävla myyyysigt här heller...
    Mest stressigt faktiskt... O sen skulle man ha gäster hemma under hela veckan före som skulle vara behjälpliga... Jahapp - jag som verkligen är sämst på att delegera ut jobb, men inte för jag inte kan delegera, utan för jag gör sakerna bäst själv o inte litar på nån annan... *S*

så jag slet som ett djur sista veckorna... Stressade som en galning, var irriterad på sambon, tjafs hit o dit om minsta lilla... :P
  • Zozo

Vi hade faktiskt organiserat förvanansvärt bra.. sa det var inte mycket att göra den sista tiden. Maken drog iväg en vecka innan bröllopet pa lillsemester hos en polare och jag jobbade fram till fredagen (Vi gifte oss pa mandagen)... men SEN blev jag stressad/uppe i varv och sov inte pa typ 3 nätter och höll pa att somna i maten dagen efter bröllopet!
    Men nej, vi slogs inte och brakade inte även om det inte var myspys hela tiden..

Svar på tråden seriösa mentala problem ......