• Liinda_e

bröllopsnerv mat=chips? nooooooooooooooo

så hur var det EGENTLIGEN?????
    vad åt ni veckan innan bröllopet....tränade...räkte-...drack....
    var ni en helig magdalena? nääää om du säger det då LJUGER du....
    nu vill jag höra att ni alla rökte som skortstenar svulla i chips och godis och hade dåligt samvete mellan humör svängningarna!
    svara annars får jag ytterligare ett snart gifter jag mej utbrott!

• Svar på tråden bröllopsnerv mat=chips? nooooooooooooooo
  • MissLovely

Hahahahahahaha Liinda... Är du igång igen??

Jag är inte gift än men kan nästan lova dig att jag kommer vara sååån månaden innan bröllopet

• Liinda_e

jag är ALLTID igång....iaf nu när det bara är 5 dagar kvar....skulle vilja leva på frikt och grönsaker träna och vara fräsch som en nyponros...men icke....

• MissLovely

Själv sitter jag här och äter godis även om jag har loooovat mig själv att vara hälsosam och gå ner i vikt. Jag blir aldriiig sugen på godis, men idag blev jag det. hehe

Men vad e du rädd för? klänningen, akne?

Annars är det oki att äta sista veckan om man frågar mej

• Liinda_e

finnar får jag fullt av...blir trött och slö när jag äter dåligt...

• MissLovely

Oj då..Men då linnda beodrar jag dej att sluta äta onyttigt

• MissLovely

BRA!! Nu aktar du dej så kameran bakom dej inte ser något godis eller chips

• liz_s

kanske du kan köpa hem lite goda frukter? unnda dig riktigt goda frukter =)ta romenad på morgonen när du vaknar så du känner lite lugn och tänka hur du nu kan lägga upp dagen... vad som behövs fixas lycka till och ha så härligt

• nyaforsfors

åt? vi åt knappt någonting, och när vi väl gjorde det blev det väl typ sallad eller någon baguette....

• Jockes fru

Måste säga att när mitt bröllop väl närmade sig så var jag lugn som en filbunke faktiskt...ja ärligt
    Sååå många sömnlösa nätter flera månader innan och matproblem, men när det väl var inom räckhåll så kände jag att läget var under kontroll och då softade jag.
    Käkade pizza och drack rödvin kvällen innan tillsammans med bestman och tärna...
    Tror nog jag åt snabbmat hela veckan innan (ledig för att fixa)
    Ni kommer vara görsnygga ändå så stoppa i er så ni trivs!

(men spräck för guds skull inte klänningarna )

• oss två

Jag säger varje kväll att imorrn, då får det vara slut med allt onyttigt..som sagt...säger det varje kväll...
    Det är ju som linda säger..man blir trött av allt onyttigt, jag har 9 dar på mig nu..undrar om jag kommer att lyckas nån av dagarna...

• Karis Annelie

AAAAH men va bra, då vet jag, då ska jag banta ner mej några extra kilon då, så att man har ett par man kan gå upp sista veckan

• Liinda_e

jamen ...det syns ju på hela kroppen och annsiktet om man dricker vin varje kväll kedjeröker och låter födan bestå av skit och halvfabrikat....

• september22

Åt inte mycket, rökte desto mer (slutade röka för två år sen). Det jag åt smakade inte heller nåt, inte ens cholkad. Tror jag gick ner typ 2 kg sista veckan av all stress.. verkligen synd.
    Fast under bröllopsresan gick jag upp allt och lite till. Men nu så e jag ju gift, så vem bryr sig?!

Svar på tråden bröllopsnerv mat=chips? nooooooooooooooo