• Liinda_e

shit pommfritt fjärilarna gör uppror...

hur var det egentligen för dej att sitta hemma och vänta när han var på svensexa....
    slet du ditt hår...
    söp du dej redlös?
    bet du ner hela naglarna OCH fingrarna
    vandra du runt5 i en ring tills det var spår i golvet?
    alla som säger att dom var kolugna kommer anses som lögnare

• Svar på tråden shit pommfritt fjärilarna gör uppror...
  • Lina_K

Vet inte än... men kommer antagligen göra allt ovan. Eller bugga hans jacka...

• Liinda_e

han har inte ens med mobilen....

• Skottdagen2008

å vad fick han göra?

• matteve

Min älskling ska ha svensexa i USA.. jag kommer va nervös om NÅGON!!! Gahh!!!

Sätt på en rulle eller nått - så länge du håller dig busy! Här har du en massa härliga avsnitt från The Office, om du gillar det: www.tv-links.co.uk/listings/1/103 Me löv!

Psst! Linda_e, du e störtskön! :)

• matteve

Missade såklart att det redan hade ägt rum.. :)

• scottishwife

vad är du orolig för?

att han ska få göra ngt han avskyr eller att det kommer att vara lättklädda damer med och att han kanske gör något dumt?????

min man var i skottland på svensexa och jag kan ärligt säga att jag tänkte inte så mycket på svensexan alls men det beror nog på att vi har bott på skilda håll under det här året eftersom jag är hemma i sverige och jobbar. och vad ska jag stressa upp mig för, vad skulle kunna hända. allt som kan hända på en svensexa kan hända om han går ut med grabbarna en vanlig helg. jag väljer att lita på min man istället för att sitta hemma och tro att ngt ska hända.

jag hade pratat med en av hans kompisar så jag visste på ett ungefär vad de skulle göra, en trevlig dag med grabbarna och det var inte jag som ringde och kollade det var han som berättade när vi pratades vid.

• matteve

hahaha.. nej, det är inte så att jag inte litar på min blivande - skulle aldrig tro något ont om honom. Det är bara det att vissa av hans vänner är lite "crazy"! Dessutom är det ganska många vänner som jag inte har fått tillfälle att träffa än. Så det är väl det jag är "orolig" för!

Det var nog mest ett "var inte rolig" inlägg! :)

• Fröken Figo

Ah jag fruktar redan m2b´s jäkla svensexa. Om jag berättade hur många TIMMAR vi diskuterat den skulle alla tro (veta) att jag är hysterisk. Men det beror på att min lilla söta älskling varit med och organiserat de absolut mest mardröms-liknande svensexor (innan vi träffades) till sina kompisar! Strippor som gnuggat brösten mot brudgummen så han kommit hem o luktat kvinno-parfym (den bruden har inte släppt det ÄN efter 5 år!!) ...

Det som känns lite lite bättre för mig är att hans bestman är en riktig feminist, vänsterkille som tror på allas lika värde och INTE en sån idiot med förvrängd kvinnosyn som många andra i hans kompiskrets. Jag kan inte tänka mig att hans bestman skulle hyra in strippor/ prostituerade...

Men jag vet hur jag själv är: om m2b "går över gränsen" (frivilligt eller "tvingad" av andra) kommer jag bli så vrålförbannad och kanske inte klara av att gifta mig... Jag tycker i grund o botten att han måste kunna ta ansvar...

Så jag kan säga redan nu Liinda: jag kommer skita på mig när det är dags!!!!

• matteve

Om det är så svensexor och möhippor firas, så tycker jag att det är rentav löjligt. Det finns andra kul sätt att ha en "grabbkväll" som ogift.. Varför ska strippor och andra upptåg vara "okej" en sådan kväll? Känns som att en sådan kväll skulle utgöras av ett liminalt tillstånd, å det är enligt mig, som sagt larvigt.

• Fillifjonka80

Jag sitter hemma just nu, det är INTE kul!!! Vet vad de ska göra och garanterat att han får en superkul dag, men jag vill också ha kul!! Hihi, känns ensamt hemma nu...men jag ska inte hänga läpp...ska iväg å dansa med en kompis och ikväll kanske jag följer med på en fest...eventuellt. =)

Undrar dock om jag själv får någon hippa, vi gifter oss om två veckor och nästa helg jobbar jag... :(

Svar på tråden shit pommfritt fjärilarna gör uppror...