• Andie

Vi som gifte oss den 6 oktober 2007

Nu märkte jag att tråden för 6 oktober 2007 blivit avstäng. Jag tog mig friheten att starta en ny. Jag vet dock inte om någon redan har gjort det...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2391292.html

Så nu tjejer är vi gifta!!! galet och helt underbart.

• Svar på tråden Vi som gifte oss den 6 oktober 2007
  • Andie

Som sagt vår gamla tråd är avstängd så jag har gjort en ny, trots att vår dag redan passerat med pompa och ståt och jag hoppas verkligen att alla hade en helt underbar bröllopsdag.

Det hade jag. jag har redan hunnit lägga in några bilder på vår hemsida andieandricky.weddingannouncer.com om någon skulle vilja titta på lite bilder från vår dag!

Och till sist jag hoppas verkligen att alla som höll till i den gamla tråden hittar hit!!!

• lillamillan

Hallå!!!

Idag är jag grymt yr, jätte jobbigt.
    Gårdagens hysteri kring min stulna bukettt börjar dock att lugna ner sig. *puh*

Vår dag var verkligen underbar och jag ska skriva om den sen när yrseln lagt sig.
    Tills dess är det bara att kika på bilderna på vår sida

wertogether.weddingannouncer.com

• lillamillan

Jag heter numera Camilla HOLMSTRÖM!!!!

UUUUUUUUUUUUUUnderbart!!!!

Andie, gratis till dig!!
    Helt makalöst att vi nu haft våran dag.

• Andie

Lillamillan.

Visst är det som en dröm att dagen redan varit.... Och jag måste faktiskt säga att från i måndags så har det hela lugnat ner sig och jag känner mig som en annan person. Jag tänker mest på att stressfaktorn har gått från 1000 till 0. Konstigt men sant. Och jag längtar mest över att få se alla bilderna. Jag vill ju verkligen se dem.... Hoppas verkligen att de var bra.

Hur ska ni göra för att förvara/föreviga era bilder?? Jag funderar starkt på att börja göra scrappbooks. Känns som att det känns som ett bra pyssel faktiskt.

Så blir det någon bröllopsresa för er del?

• lillamillan

Andie

ingen bröllopsresa inplanerad

vi får fira på annat sätt

• Andie

lillamillan
    Du kan ju kanske kolla lite på vår hemsida med andieandricky.weddingannouncer.com
    För att se lite bilder.

Vi ska inte heller åka på någon smekmånad just nu. Vi tar nog det till sommaren skulle jag tro när man fått ihop lite nya slantar.

• Mirja78

Otroligt att man nu är fru!!!! Lillamillan Jag läste om dig på aftonbladet...förstår att du var upprörd men tur att du lyckades lösa det i alla fall!

Det verkar som ni alla har haft en lika härlig bröllopsdag som jag. nu sitter vi med fotografens bilder och försöker välja, men det blir inte helt enkelt. Tänkt att det går åt så mycket planering för en dag som sen bara rusar iväg, men gud va kul det var!!!!

• lillamillan

Ja tiden susade förbi i lördags...
    snart är det nästa gäng som ska ha sin stora dag!

Just nu har jag virus på balansnerven, legat i sängen sen i tisdags idag vågar jag sitta upp.
    men jag känner att det inte är så jätte bra att sitta vid datorn ännu.

Min nyblivna man hämtade ut tabletter mot illamende t ill mog på apoteket, han var så nöjd att han KUNDE hämta ut min medicin för att han var min MAN:)
    Annars har han passat upp mig här hemma, kommit med dricka, tömt ursch o fy hinken från all mat som inte fick stanna i magen och massa mer.

Känner att jag gjorde en djupdykning från vacker brud till urkass fru på bara nån dag.
    Men jag är glad att yrseln o illamåendet kom nu o inte innan bröllopet!

Nu ska jag krypa ner i sängen.....det känns rätt fantastiskt at få vara någons fru.

Och min röst höll inte under löftena...jag sa dom medans jag grät.
    Men det var mysigt endå :)

kram till er alla nyblivna fruar!!

• lillamillan

känns lite....som, varför var kvar här?
    All planering, musikval, klänning, tårta, blommor...osv...det är ju klart.
    Dags att gåvidare som.

Min bröllopssida finns kvar med bilder och kanske med lite om dagen som var, en av de största dagarna i mitt liv.

Det är sällan jag sett min numera man gråta, men det var när Moa föddes och innan klockorna började ringa för vår vigsel.

Mycket underbara känslor, fina minnen
    EN härlig dag på många sätt.
    Kunde inte ha blivit så mkt bättre.

Men nu är det gjort.
    dags att gåvidare....
    hitta på ngt nytt att planera inför :)

• Andie

lillamillan
    Jag känner faktiskt likadant. Dags att gå vidare...
    Fast med tanke på att man typ varit torskad på BT under hela planeringstiden så känns det ändå lite konstigt om man inte skulle titta in här ibland.

Funderar på att bli "vuxen" och bli medlem på familjeliv
    istället. Man vill ju försöka hålla lite av kontakten man fått med alla som man träffat här....

Hur funderar du på att göra?

Svar på tråden Vi som gifte oss den 6 oktober 2007