Inlägg från: lillamillan |Visa alla inlägg
  • lillamillan

Vi som gifte oss den 6 oktober 2007

Hallå!!!

Idag är jag grymt yr, jätte jobbigt.
    Gårdagens hysteri kring min stulna bukettt börjar dock att lugna ner sig. *puh*

Vår dag var verkligen underbar och jag ska skriva om den sen när yrseln lagt sig.
    Tills dess är det bara att kika på bilderna på vår sida

wertogether.weddingannouncer.com

• lillamillan

Jag heter numera Camilla HOLMSTRÖM!!!!

UUUUUUUUUUUUUUnderbart!!!!

Andie, gratis till dig!!
    Helt makalöst att vi nu haft våran dag.

• lillamillan

Andie

ingen bröllopsresa inplanerad

vi får fira på annat sätt

• lillamillan

Ja tiden susade förbi i lördags...
    snart är det nästa gäng som ska ha sin stora dag!

Just nu har jag virus på balansnerven, legat i sängen sen i tisdags idag vågar jag sitta upp.
    men jag känner att det inte är så jätte bra att sitta vid datorn ännu.

Min nyblivna man hämtade ut tabletter mot illamende t ill mog på apoteket, han var så nöjd att han KUNDE hämta ut min medicin för att han var min MAN:)
    Annars har han passat upp mig här hemma, kommit med dricka, tömt ursch o fy hinken från all mat som inte fick stanna i magen och massa mer.

Känner att jag gjorde en djupdykning från vacker brud till urkass fru på bara nån dag.
    Men jag är glad att yrseln o illamåendet kom nu o inte innan bröllopet!

Nu ska jag krypa ner i sängen.....det känns rätt fantastiskt at få vara någons fru.

Och min röst höll inte under löftena...jag sa dom medans jag grät.
    Men det var mysigt endå :)

kram till er alla nyblivna fruar!!

• lillamillan

känns lite....som, varför var kvar här?
    All planering, musikval, klänning, tårta, blommor...osv...det är ju klart.
    Dags att gåvidare som.

Min bröllopssida finns kvar med bilder och kanske med lite om dagen som var, en av de största dagarna i mitt liv.

Det är sällan jag sett min numera man gråta, men det var när Moa föddes och innan klockorna började ringa för vår vigsel.

Mycket underbara känslor, fina minnen
    EN härlig dag på många sätt.
    Kunde inte ha blivit så mkt bättre.

Men nu är det gjort.
    dags att gåvidare....
    hitta på ngt nytt att planera inför :)

• lillamillan

Andie

Jag har inte funderat på familjeliv faktiskt....
    är redan medlem på babyboom o det är ngt liknande.
    Nog kikar jag in och man kan kanske vara till hjälp ibland, men jag känner inte det som att jag hör hemma här längre.

• lillamillan

Vinrödapar

Jo nog gick dagen fort!
    Men den var härlig iaf:)

Några tal om barn fick vi inte, men det kan ju bero på att vår trollunge på snart 4 år fanns med.
    Hon förgyllde verkligen vigseln vår lilla Moa.
    vi tänkte inte ha enne som tärna eller ge henne uppgifter att sköta, hellre ta det som det kom...

Och lillan som grät när hon såg oss i altargången....gumman....
    Sen höll hon så dutkigt min bukett medans vi sa våra löften och växlade ringar och då jag fick tillbaka min bukett fick jag både en puss och en kram, och hennes pappa med.
    Så hon skötte galant den uppgift jag inte ens tilldelat henne (det var hennes mormor som fått instruktioner och Moa skulle bara hänga på om hon ville)

min mail är
    Millan_no1@hotmail.com
    om ngn vill skriva :)

• lillamillan

vinrödapar

Jag har min mans efternamn, hette Andersson tidigare så jag var ok med att byta...och då dyns det ju att jag gift mig för alla som kände mig tidigare oxå :)

Vi har många kort som vi kunde titta på redan samma dag (våra vänner som fotade) och vi har ju varit i många tidningar redan i vårt land.
    Men vi har inte skickat in något kort till den riktiga bröllopssidan i tidningen ännu, vi väntar på korten från fotografen som fotade oss i atelje på förmiddan.

Igårkväll var vi o kikade på dom, det var SÅ många fina kort!!
    Jag satt och kikade för att välja ut de jag absolut inte ville vara utan (många var ju lik varann då vi stod i ungefär samma positioner han fotade ju inte lite!).
    Det slutade med att jag hade skrivit upp 18 kort som jag inte kunde leva utan:)

När vi får hem dom så ska vi välja ut något att skicka in i tidningen.
    Men nog tror jag att man hade kunnat vara med i tidningen redan nu om man haft fina bilder på en gång och inte behövt vänta på nån "riktig" fotografs bilder.

Jag har ännu inte fixat ngt nytt ID kort o nytt bankomat kort.
    borde nog fixa nytt medmera kort oxå...
    Det är mycket nu :P
    Det där med facket vet jag inte.....

• lillamillan

jag orkar inte tatag i sånt där just nu

dels för att jag blir yr i tid o otid o jag inte vet varför
    och dels för att jag känner mig så ledsen idag pga lillan dagis.

• lillamillan
    vinrödapar skrev 2007-10-18 12:31:06 följande:
    lillamillan!Förstår att din kropp sagt nej nu när allt har lagt sig det har min med,jag kan inte sov a riktigt när jag är sjuk utan ligger och tittar på tv då men nu kan jag sova hela tiden och är orkeslös. Gör som jag gör ingenting så vilar vi upp oss nu och tar nya tag sedan som hustru.Vad har hänt med dotter på dagiset?
    Mmmm ska jobba imorron, har röjt undan här hemma ikväll så att jag slipper stressa upp mig över hur det ser ut.
    Jag har nog inte tagit det tillräckligt lugnt, men det känns som att det går bra just nu iaf.

Min man går runt här och sprider komplimanger runt mig värre än vanligt (han har alltid varit duktig på sånt men nu är det än mer!).
    Han säger att han är så glad att jag ville bli hans fru, att han tycker att jag är den finaste på hela jorden osv....
    Det ger ju positiv energi af :)

På dagis ja...jo, det var något som hände, Moa knuffade till en kompis då dom lekte och busade och kompisens föräldrar var där o såg det.
    Sen kämpade Moas dagisfröken i 20 minuter för att Moa skulle säga förlåt medans de där upprörda föräldrarna stod o tittade på.
    Moa gör inte sånt på beställning. Men hon VET vad förlåt är och när man behöver säga det.
    Men hon kommer oftast efter en stund med en kram och säger förlåt, då det lugnat ner sig.
    Nu hade Moa stått där i hallen på dagis med händerna för öronen och blundat och skrikit "Jag vill till min mamma!!"

Jag tyckte att det var jätte jobbigt att höra att dom hållit på o tvinga henne i 20 minuter!
    Hon är bara 3 år!
    hade ju räckt att försöka en liten stund o sen sagt till föräldrarna att , "ja men då ska jag prata med Moa om det här när ni farit hem och Moa får säga förlåt imorgon".

Moa har börjat på storbarns efter sommaren, allt är mkt tuffare nu o skyhöga krav känns det som ibland.
    Det kan lätt bli för mkt för mammahjärtat :(
  • lillamillan

Å himmel!

Bara en känsla jag har....

Känns så varmt och gott i maggropen och hjärtat att Mathias är min man, att jag numera har hans efternamn.

Han är ju lika omtänksam och go som vanligt, strör komplimanger över mig och runt mig och ger mig kramar och pussar så fort han går förbi.
    *suckar lyckligt*

Är så glad att han är MIN och verkligen VILL vara det :)

Svar på tråden Vi som gifte oss den 6 oktober 2007