vinrödapar
Norsk kareoke är som kareoke bara det att personen som ska sjunga har lurar på sig och ska på det sättet försöka förmedla låten som hörs i lurarna till publiken.
Jag har gjort så att mitt gamla efternamn har blivit mitt mellan namn och sen heter jag som min make i efternamn. Fick hem papper från skatteverket igår och jag tror de har gjort nåt fel måste kolla upp det snarast så att ingt har blivit fel.. galet... men men...
Engångs kamerorna vi hade fått vet jag inte när vi ska framkalla men det är ju bara att lämna in dem på en fotobutik och hoppas på det bästa.
Och fotona från fotografen får vi nog inte förrens om ca 2 veckor och där efter ska det bli annons men vi måste kolla upp vad det kostar att sätta in annons i VF först...
Och jag tror nog att jag kommer att ha samma nick som jag har här om jag skaffar familjeliv. Just nu känns det lite rörigt att fixa detta då jag har en massa andra saker som måste fixas först tex CV,legg,bakomatkort osv.
Nån som vet om man måste ringa till sitt fack och säga att man har bytt efternamn?