• herr och fru T

Då var man fru ... :)

Vi gifte oss den 29 september, vilken dag! Har lite bilder på vår hemsida emelieochgeorge.weddingannouncer.com

Väntar fortfarande på fotografens, hoppas att de kommer snart! :)

• Svar på tråden Då var man fru ... :)
  • Lajsan

Stort grattis, jättefint. Tjusig håruppsättning! Hade varit kul och se eran dans

• herr och fru T

Tror att den filmades av min mans kusin, ska få se bandet snart. Satte ihopen en egen mix som blev jättelyckad!

• Ann242

Jäääättevackra var ni båda och vilken fantastisk håruppsättning! Grattis!

• Ickaflicka

Wow! Är det bara ditt eget hår???!

• jennysnartfru

Gratulerar!
    Fanastisk håruppsättning. Vill ha något liknande själv.

• Fröken Figo

Du var en jättefin brud!! Grattis.

Liknande vill jag vara, halvuppsatt hår, ganska enkel klänning och minimalt med smycken. Då blir helheten perfekt! Och ingen slöja för mig heller! Så jag blir väl din brud-repris...

Jättefina blommor och fin brudgum förstås! Grattis till er båda och lycka till med framtiden.

• herr och fru T

Tack alla!

Blev själv väldigt nöjd med håret.. och nej, allt är inte mitt eget även om jag har mycket! ;)

• jejje1972

Jättefina var Ni verkligen och som alla säger, vilken fin frisyr, hade önskar att min blivit så också, men alla mina lockar blåste ur då det var storm på vårt bröllop, men men, herr och fru blev man ju i alla fall. Här är vår hemsida om nån vill ha tips och idéer. jenand.weddingannouncer.com

• 20070929

Herr och fru T, visst var väl den 29/9 en alldeles fantastisk dag att gifta sig på! Ruggigt trevligt att vara fru! Grattis till oss!

Svar på tråden Då var man fru ... :)