Hår och makeup i nyköping?
Kommer från Eksjö och ska gifta mig utanför nyköping, men jag känner inte till några bra ställen för att fixa hår och makeup. Några tips?
Kommer från Eksjö och ska gifta mig utanför nyköping, men jag känner inte till några bra ställen för att fixa hår och makeup. Några tips?
Ett tips är nagelbaren! Dem är sååå himla bra där!! Massa trevliga o tar jätteväl hand om en! Ska själv dit på "brudförberedelser" den 20e =) för då ska ja gifta mig :P
Eia!!
Ska du gifta dig d. 20. oktober i Nyköping????
Ja den 20e oktober i Nyköping?? =) Ja dem gör både hår o make, de kostar 750 kr i timmen!! =( Men värt varenda krona!!
Eia!!
Jag ska oxå gifta mig den 20. oktober i Nyköping!!!
Jag ska gifta mig i Allhelgona Kyrkan!! Du då?? Fan hvor roligt!
JWMN - kika in på nagelbaren.se där står all kontaktinfo, priser m.m!! =)
Hapii - Ja håller me dig, fasen så skojsigt!! =) Vi gifter oss borgligt så de är i rådhuset!! =) Åhh hur nervösa är vi nu då på en skala?? ;)
Okej, tack så mycket..
Jag fixade hår och make up hos Lina Aggerot på Hårakuten i Nyköping. Helt underbart, jag är jättenöjd..
Minns inte vad det kostade men tror att jag betalade runt tre för både mig och min tärna 2X uppsättning och smink. Vet inte om de har hemsida kan kolla..
Eia
Tja..hur nervösa är vi..?? Jag har sovit skitdårligt dom sista 2 nätterna... Vågar inte tänka på hur många timmars sömn det blir på fredag...
Hapii - Haha.. Näeh du.. Ja fick nog sova som max 2-3 timmar inatt.. huh!! Men de är de ju värt! Men guu va nervi ja är att aj misssat nåt, missat nåt i planeringen! men de ordnar sig då! =) Lycka till!!
Hej jag behöver dig kan du skriva ditt number??