• JWMN

Hår och makeup i nyköping?

Kommer från Eksjö och ska gifta mig utanför nyköping, men jag känner inte till några bra ställen för att fixa hår och makeup. Några tips?

• Svar på tråden Hår och makeup i nyköping?
  • Eia

Ett tips är nagelbaren! Dem är sååå himla bra där!! Massa trevliga o tar jätteväl hand om en! Ska själv dit på "brudförberedelser" den 20e =) för då ska ja gifta mig :P

• JWMN
    Eia skrev 2007-10-11 22:29:51 följande:
    Ett tips är nagelbaren! Dem är sååå himla bra där!! Massa trevliga o tar jätteväl hand om en! Ska själv dit på "brudförberedelser" den 20e =) för då ska ja gifta mig :P
    Okej, grattis....
    Men gör dom både hår och makeup och vad kostar det där?
  • Hapii

Eia!!

Ska du gifta dig d. 20. oktober i Nyköping????

• Eia

Ja den 20e oktober i Nyköping?? =) Ja dem gör både hår o make, de kostar 750 kr i timmen!! =( Men värt varenda krona!!

• JWMN
    Eia skrev 2007-10-13 00:28:50 följande:
    Ja den 20e oktober i Nyköping?? =) Ja dem gör både hår o make, de kostar 750 kr i timmen!! =( Men värt varenda krona!!
    Okej det låter ju jätte bra , men vet du hur man kommer i kontakt med dom?
  • Hapii

Eia!!

Jag ska oxå gifta mig den 20. oktober i Nyköping!!!

Jag ska gifta mig i Allhelgona Kyrkan!! Du då?? Fan hvor roligt!

• Eia

JWMN - kika in på nagelbaren.se där står all kontaktinfo, priser m.m!! =)

Hapii - Ja håller me dig, fasen så skojsigt!! =) Vi gifter oss borgligt så de är i rådhuset!! =) Åhh hur nervösa är vi nu då på en skala?? ;)

• tiliaängel

Jag fixade hår och make up hos Lina Aggerot på Hårakuten i Nyköping. Helt underbart, jag är jättenöjd..

• JWMN
    tiliaängel skrev 2007-10-15 20:31:02 följande:
    Jag fixade hår och make up hos Lina Aggerot på Hårakuten i Nyköping. Helt underbart, jag är jättenöjd..
    Okej, får man fråga vad dom kostade? Har dom någon hemsida?
  • tiliaängel

Minns inte vad det kostade men tror att jag betalade runt tre för både mig och min tärna 2X uppsättning och smink. Vet inte om de har hemsida kan kolla..

• Hapii

Eia

Tja..hur nervösa är vi..?? Jag har sovit skitdårligt dom sista 2 nätterna... Vågar inte tänka på hur många timmars sömn det blir på fredag...

• Eia

Hapii - Haha.. Näeh du.. Ja fick nog sova som max 2-3 timmar inatt.. huh!! Men de är de ju värt! Men guu va nervi ja är att aj misssat nåt, missat nåt i planeringen! men de ordnar sig då! =) Lycka till!!

Svar på tråden Hår och makeup i nyköping?