• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

hallå hallå

Nu har jag kommit hem från jobbet... Någon här??

Hoppades att jag skulle ha fått svar från tårtstället men näää, inget svar!

Hoppas på att få det imorgon

Jag vill ju oxå prova klänningar men jag kan ju inte det så som jag ser ut nu!!!

Kollade upp det här m korsetter. Är rätt häftigt. Man ska ju beställa en korsett som är 5-15 cm smalare i midjemåttet än ens egen midja. Jajamen, jag kommer få en NORMAL midja iallafall även det putar ut ovanför och nedanför *asg*

• Pumpkin

Jag är här! Håller på att få gråa hårstrån av juridikkursen och bittra BT-medlemmar.

• Anja 19 juli 2008

Hahahaha... Du får färga håret t bröllopet sen då

Vilka är det som är bittra??? och vad är det för nytt reklamavtal?

• Anja 19 juli 2008

usch jag tror inte jag orkar just nu. Blir bara så irriterad. kan TÄNKA mig din frustration...

Angående sambos som inte tycker att man ska planera ännu och att det är GOOOOD tid så tror jag faktiskt att min sambo fattar.

Sen att han lämnar planeringen åt mig (vill jag hoppas för jag planerar för fullt utan att tala om för honom oftast, hehe för då lägger han sig bara i ) är ju bara ett pluss.

Ju mer han håller sig utanför desto bättre

Han har ju åsikter om allt karln och när de inte stämmer ihop med mina, så blir jag GALEN.

Han har redan fått igenom att han INTE ska ha rosa väst och kravatt så vad sjutton MER skulle han få lov att bestämma liksom

• Pumpkin
    Anja: Haha, klockrent! Det är så de ska hållas

Skönt att nån förstår min frustration, för det är EXAKT vad jag känner just nu.
  • Pumpkin

Nej, nu är jag verkligen HELT slut. Dags för sängen, hoppas på en lugnare moderator-dag imorgon

Natti natt!
    Kram

• Anja 19 juli 2008

natti natt sov så gott. Försök att inte tänka på folk som vägrar fatta. Du får räkna får, eller bröllopstårtor

kram kram

• Annim

God morgon tjejer!

Pumpkin; Jag kan mycket väl tänka mig att du blir frustrerad!
    Blir trött av att bara läsa en del av inläggen.
    Hur orkar de!?

Idag är jag hemma med barnen! är det någon av er som känner sig manad att sköta markservicen här hemma hos mig? Det är lixom liiiite stökigt och liiite oreda.
    Jag tänkte att jag skulle gå ut med barnen idag och bara leka i snön med dem. Så roligt att bara få åka pulka/kälke eller göra en STOOOOOR snögubbe! *Ler barnsligt*

Nä får nog ta och gå igenom det allra värsta och blunda för resten. Jag ska bara hinna med och leka med killarna idag! Så det så!

Men tjejer, jag fick inget svar på min fråga igår! Vet ni hur ni vill att er tårta ska se ut?
    Caketopper?
    Det är ju en hel djungel det här med tårtor oxå!

Och apropå något helt annat! Hur går det för er som söker jobb?
    Här händer det inget på den fronten.
    Har inte hör något från jobbet som jag var på intervju. Så det loppet är nog tyvärr kört.
    Har kollat runt lite på AMS med hittar inget där som ligger geografiskt rätt och eller stämmer överrens med vad jag vill jobba med!
    VILL HA ETT JOBB!!! Fast schema och fast lön, det är visst väl lyxigt för en timviakrierande undersköterska att önska sig!

• Tosa

Gomorgon tjejer

Har inte skrivit på ett tag har inte haft tid eller ork har bara varit inne och läst igenom lite snabbt men det var alldeles för mycket så jag orkade inte

Vi har fått hem ringarna nu och dem är helt perfekta precis som vi ville ha dem sååååå nöjd.
    Klänningen borde komma den här veckan är riktigt nyfiken på hur den blev LÄNGTAR verkligen jätte mycket...

Nej nu ska jag göra i ordning barnen för dagis men ha det bra alla glada eller inte lika glada brides2be...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.