Limo i Västervik el i närheten?
Hej!
Gifter oss i november-08 i Västervik. Vi vill gärna ha tag i en limo eller kanske nått annat. Någon som har tips? Verkar helt dörr när jag ringer runt till taxibolag etc.
Hej!
Gifter oss i november-08 i Västervik. Vi vill gärna ha tag i en limo eller kanske nått annat. Någon som har tips? Verkar helt dörr när jag ringer runt till taxibolag etc.
hm..ring taxi i Vimmerby 0492-12020 och fråga om det finns nån limo att hyra i närheten...det fanns förr men vet inte säkert...Gränsö är jättevackert, ni kommer nog få en underbar dag!
Lycka till!
Har ringt dem och Vimmerby men ingen vet. Har även ringt ett bilföretag. Har sökt på nätet, ringt uthyrningsfirma AVIS men nada. Därför försöker jag här...
De flesta säger att det är någon som har limo men ingen vet riktigt vem eller om det finns kvar.
Verkar inte finnas att hyra någon cool ny bil med chaufför heller.
Coola bilar finns det nog många i Västervik, sök efter en raggarclub och ring och be om hjälp!!!
Även om deras bilar inte är nya borde de ju veta, en Chrysler 300 är en cool bil som väcker uppseende...
Skickat ett mail till SÖdermöre raggarklubb så får vi se om de vet... Hittade inga andra klubbar.