• Miss Blue

Weddingannouncer?

Har sett flera utav era fina sidor på Weddingannoncer, men min fråga är; vi är lite hemliga med att vi ska gifta oss, finns det (som här på BT) att man kan lägga upp sidan nu men sen bestämma när man vill att folk ska kunna gå in på den?
    Annars får jag vänta........

• Svar på tråden Weddingannouncer?
  • Waersta

det är ju bara du låter bli att lämna ut adressen.

• Miss Blue

Men går det att typ söka par som har sidor på Weddingannoncer? För då spelar det ingen roll att man inte lämnat ut adressen....jag vet världsproblem.....

• Waersta

Jag har prövat att sökt efter mig och gubben, men det går inte.

Miss Blue skrev 2007-10-14 20:41:27 följande:

Men går det att typ söka par som har sidor på Weddingannoncer? För då spelar det ingen roll att man inte lämnat ut adressen....jag vet världsproblem.....
  • Miss Blue

Jag fixade en sida hos dem igår.....

Bra att det inte går att söka efter par! Iaf nu...

• TEB08

Mitt tips ar att lagga upp en sida men att password-skydda sidan (eller individuella sidor) sa kan ni helt valja nar informationen ska spridas!

• Miss Blue

Ja jag gjorde faktiskt det!
    Så det är bara vi som kommer in på den!

Tack för tipsen

• scottishwife

om ingen vet att ni ska gifta er, varför skulle de söka på era namn

• be happy

Som de andra skrivit, det är ju ingen som hittar till sidan om ni inte lämnar ut den till nån. Men dessutom finns funktionen att man välja om datumet ska vara synligt eller ej (under website settings) kan ju vara bra OM nån ändå skulle snubbla in på sidan att iaf inte datumet syns och att lösenord krävs. Dessutom kan man ju välja "No" under "Add to member directory" om man har avslöjande signatur.

Svar på tråden Weddingannouncer?