Roligt sätt att ge bort foton?
Jag har några foton på brudparet som jag sklulle vilja göra nåt kul med o ge dom i present... mer som en ploj-grej...
Förslag? Vill göra nåt annorlunda med dom, inte bara sätta i en ram eller album....
Jag har några foton på brudparet som jag sklulle vilja göra nåt kul med o ge dom i present... mer som en ploj-grej...
Förslag? Vill göra nåt annorlunda med dom, inte bara sätta i en ram eller album....
Vad är det för slags foton?
På dem som...
par?
Var för sig?
Innan de träffades?
Efter att de träffats?
På dom två som par när dom 'fular' sig kan man säga...
vill inte avslöja för mkt om dom läser här.
förstora uppn den och skicka som telegram till festen och skriv något roligt... värdparet som läser upp =)
Jag tänkte göra likadant för mina vänner men tänkte då sätta in bilderna i album typ scrapbooking på roligt sätt. Jag har köpt ett svart album och använder ett foto per sida.
Gör en fotobok och ge dom.
www.ifolor.se
Förstora och gör pussel av det!
www.gordinegenbok.com
Jättekul present att få! De kommer bli överlyckliga! =)
Jag har hittat en riktigt rolig sida för användning av egna foton. www.emmagjort.se där du kan göra ett memoryspel av dina foton! Garanterat mer för ploj, eller beror kanske på vilka bilder man har.
Du kanske skulle kunna göra en popart tavla av ett foto på brudparet? Finns en del som gör sånt t.ex. www.canvasfabriken.se
Lycka till =o)
mer seriöst är ju ett USB minne i hjärtform, finns på www.festingen.se