Inlägg från: lillamini |Visa alla inlägg
  • lillamini

Nyårsbrudar-07 del 4

har oxå svårt att låta bli den.. känner mig helt färdig det e nog bara bröllopstankarna som håller mig uppe nu.. haft stor depp blev av med jobbet förra veckan för att jag för en gångs skull stod upp för mig och höll på mina rättigheter, får sen ett bakslag att jag inte får stämpla pgas ett missförstånd som kronan på verket har min dotter kräkits hela natten o en bit in på dan. vill bara slita mitt hår!

så nu har jag skivit av mig lite ledsen att ni ska behöva få höra mina beklagelser

• lillamini

nä fy vilket negativt inlägg..
    kan inte fatta att det snart e dags!
    vi nar och prata med våran präst igår. han var så söt jag vill att min pappa ska lämna över mig och har varit lite orolig att han inte ska få det men det var inga problem.
    vi har lyckats få tag i ett band med så det känns jätte kul..

• lillamini

det är min m2b:s kusiner dem är nog inte specilt kännda men väldigt duktiga och har turnerat runt i delar av landet dem har ett brett utbud och det är ju bra min sida är lite mer rock och hans dansband.
    prästen sa att det inte var många som nekade pappan att föra in bruden så jag hoppas att det går vägen för er.
    däremot ville han inte att vi skulle ha musik från cd-skiva om vi verkligen inte måste..

• lillamini

nu är man igång igen..jävla magsjuka!! var legat deckade i en vecka hela familjen superkul (INTE)
    det har varit treårskalas för dottern oxå hon har nog blivit lite bortglömd i all bröllopsyra. nu känns allt jätte bra iallafall maten är klar spriten är klar och det blev nästan 10000 billigare än beräknat:) så dem pengarna lägger vi till resan.
    sitter och letar efter bra resmål har fastnat för mauritzius men det kan man väl bara drömma om men jag vill jag vill jag vill!
    var ska ni åka?

• lillamini

nej vi väntar lite med att åka funderar på att åka januari el februari.. hittade ett delux-spa hotell som jag vill åka till där.. vi funderar på alinclusiv då ingår det snorkling ock jetski och behandlingar och mycket mer

• lillamini

ja det är väl sant.. hur länge blir ni borta?

• lillamini

jaha kl 9 imorse kom dem och hämtade min m2b... nu är det svensexa för fulla muggar. sitter här med blandade känslor inför dagen o kvällen jag hoppas han har kul men det är ett gäng vildhjärnor som har honom på kroken.. lite orolig är jag nog ;) har ordnat barnvakt så jag får över några tjejkompisar sen på lite vin mm

• lillamini

mooogn: den är jätte fin! härlig modell

det gick bra igår.. satt i min ensamhet (hade barnvakt) och drack bacardi och lyssnade på musik ..mådde oförskämt bra:) åt på en grekisk krog och gick ut med tjejerna sen

min stackars sambo blev utklädd i prinsessklänning och fick sjunga på stan sen plev han pepprad på en paintball bana
    han har nog sällan varit så full men mår dock mycket bra idag..

• lillamini

hej idag har jag varit på ikea och handlat ljuslýktor och annat plock till den stora dagen!! provkörde även våran nya bil som vi köpte igår.. jag har letat efter röda hjärtan att ha på bordet men jag hittar inte några. letade efter dukar el tyg oxå men hitta inget som passa. det känns som jag inte har koll på någonting. men men

• lillamini

mooogn: jätte fina ringar!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4