Nyårsbrudar-07 del 4
Tack för välkomstlänken Moogn! Blir dock alldeles nervös när jag är härinne o läser att det är 23 dar kvar...eller rättare sagt 22 idag! Hjälp!
Tack för välkomstlänken Moogn! Blir dock alldeles nervös när jag är härinne o läser att det är 23 dar kvar...eller rättare sagt 22 idag! Hjälp!
Hej och tack för alla välkomnanden! Tror att jag har kommit ganska långt i min planering, mest detaljer kvar. Vad jag dock skjuter på är musiken i kyrkan, där har jag noll koll känner jag. Solosången är klar, men inte kompet... hm. Får se om det bara blir pannkaka.
Var o provade klänningen igen idag, ska ta bort en stor del av släpet, tycker att det bara känns obekvämt o konstigt med det. Svårt om det är mycket snö oxå...
Verkar som ni andra har mest frisyrproblem ;)
Hej och hå vad man missar om man inte loggat in på ett par dagar... mycket att läsa ikapp. 071231, coola ljuslyktor du gjort! Impad av din kreativitet!
Själv har man idag varit o inhandlat 50 marchaller som vi ska ha utanför festlokalen... Tur att det inte är jag som ska tända.
Nån undade över fotofrafpriser... vi betalar 1200 för våran. Då är det bara CD skiva med bilderna som är med i det priset, sen får man betala för de förstoringar eller album man vill ha. Så det kan ju bli hur dyrt eller billigt som helst.
Nu är jag här igen... tänkte bara fråga om det var nån som kommer köra fyrverkeri på tolvslaget? Vi har tänkt att skåla i bubbel då, men vet inte riktigt om vi ska ha egna raketer eller bara titta på andras...
Hej tjejer. Nån mer som blev hippad igår?
Jag hade jätteroligt! Underbart snälla vänner måste jag säga. I och för sig vet dom att jag bara skulle blivit lessen om man typ skulle skämma ut sig med att sälja kyssar eller sjunga ute på stan eller typ sånt. Jag kommer att komma ihåg dagen med glädje ;)
Utsattes ni för elaka saker?
Hallå tjejer, känner ni stressen? Idag ska det hämtas ringar och träffa Prällen, imorron är det klädhämtning. Det där med låtlistor har jag förträngt sålänge, men festprogrammen är snart klara, yippie! Här i Dalarna är det rimfrost på träden och strålande fint ute, håller tummarna för att det håller i sig! Vi ska nämligen ta utekort OCH åka häst o släde!
Tyvärr har nog ett par av mina gäster droppat av, en av mina bästa vänners bebis dog i magen häromdagen när hon var i v23. Jobbigt och tragiskt såhär i glädjetider...
20071231, vilken fin tårta! Vi ska ha typ likadann, fast helvit i vit choklad som sprayas så den ser "luden" ut. Fråga mej inte hur det går till, men jag har ett riktigt proffs som gör fixar den. Sen ska hon dekorera med pärlor som är gjorda i socker på nått sätt och lite snöflingor. Ser verkligen fram emot att smaka ;)
Får man fråga om ni håller på: nånting nytt, nånting gammalt... Har svårt att hitta på vad jag ska ha som är gammalt, några tips kanske?
Morronpigg mooogn? ;)
Jag har en liten tjej som blir 1 i början på Januari, så man får vara glad om man får sova till 6.30 på morron... *puh* Som tur är så har jag alltid varit kvällstrött och morronpigg, men det vore ju skönt att få sova en timme till iallafall!
Vi har som tur är båda våra familjer på nära håll och i år ska vi för första gången fira jul med hur många som helst. Vi som brukar typ vara 4 vuxna blir i år 10 vuxna och 6 barn! Kul!
Idag kommer min bror och hans familj! Dom bor i USA i vanliga fall så det blir inte att man träffas så ofta. Ska bli sååååå kul!
Nu ska jag passa på att få lite gjort, måste kolla över vad jag har för missions idag!
Försökte förresten ta kort på min underbara ring för att dela med mej till er, men mästerfotografen lyckas inte, bara reflekteras o blir tokigt... sorry
Hallå, nu tror jag ni kan tjuvtitta lite i mitt galleri ;)
Igår kom min tårtdekoration med min bror o hans familj från USA! Huuuuur fin som helst, känner mej riktigt nöjd. La in en bild i galleriet så ni får se, vi har ju dock naturligtvis våra namn o datum på den, men den är svår att ta kort på så ni får hålla tillgodo med den som var med i katalogen...
Vad ska ni andra ha i toppen på tårtan???
Hej tjejer... nu är det nära! Nu ikväll har vi haft "rehersal-dinner" med både min och blivande makens föräldrar o syskon. Mysigt.
Mooogn: smart idé med CD-skivorna! Vi tänkte oxå be våra gäster dela med sig av sina kort, men så smart tänkt som du har jag inte varit.
Nu ska jag ta och knyta ihop lite festprogram... som inte är klara än, men snart. Ska lägga in en bild får ni se.
Hej
Kan ju tillägga att det är +5 grader och pissregnar här i Dalarna. Ser inte lovande ut för mina gnistrande vinterbilder...
Vilken dag! Vilken fest! Våran stora dag blev hur lyckad som helst!
Har lagt in lite bilder för dom som är nyfikna...
Har tjuvkikat lite på er andra oxå, ni var jättefina!