• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • fd blivande brud

tack mooogn!

ja, fattar inte, han som bor där vill slippa dubbelhyra, jag vill slippa bostadslöshet.
    det är jul, alla hade varit glada.....

nu har jag bett dem bekräfta om lgh blir min överhuvudtaget. för i så fall kan jag ju hyra den av honom i andra hand så länge. inte ens det har de kunnat ge besked på!

de som jobbar där har iaf ingen empati eller något hjärta, det är en sak som är säker....

• Pelika

Hallå tjejer, känner ni stressen? Idag ska det hämtas ringar och träffa Prällen, imorron är det klädhämtning. Det där med låtlistor har jag förträngt sålänge, men festprogrammen är snart klara, yippie! Här i Dalarna är det rimfrost på träden och strålande fint ute, håller tummarna för att det håller i sig! Vi ska nämligen ta utekort OCH åka häst o släde!
    Tyvärr har nog ett par av mina gäster droppat av, en av mina bästa vänners bebis dog i magen häromdagen när hon var i v23. Jobbigt och tragiskt såhär i glädjetider...

• 20071231

fd blivande brud
    Fy vad trist! Låter som ett trassligt bostadsbolag... Hoppas verkligen att det löser sig snart! Håller tummarna & hoppas att du kan hyra i andra hand tills de har "tid" med dig igen... Dumma människor!! Hjärtlösa typer!!

mooogn
    Jag köpte dem på Hallbergs, ska snart åka dit och kolla om de kan ta hem fler (helst innan nyår då då... ) Ser ut såhär, fast de ska vara i guld...

www.tintinofscandinavia.com/

Pelika
    Vi har också härligt vinterväder, (trots att det inte ligger någon snö.) Hoppas verkligen att kylan stannar ett tag... Tråkigt med din vän...

• fd blivande brud
    20071231 skrev 2007-12-19 11:43:56 följande:
    Länken var inget bra... Här kommer örhängena...www.tintinofscandinavia.com/es/product/imagep...
    annars har pilgrim liknande örhänge, även i guld.
    så om de inte har på hallbergs, så kolla om nån säljer pilgrim i närheten.

tack för din omtanke!
  • 20071231

fd blivande brud

Okej, tack för tipset! Ska kolla runt lite på stan idag...

• mooogn

Pelika: Oj, vad tråkigt för din vän Och i juletid, dessutom.

20071231: Hör av dig om du inte hittar dem. Ska in till sta'n imorgon och kan kika åt dig

fd blivande brud: Kan inte nuvarande hyresgästen också ligga på lite?

Nu ska jag ta en promenad i vinterlandskapet (håller tummarna HÅRT för att det ska ligga kvar i två veckor till!!) och sedan fortsätta plugga vetenskapsteori.

• mooogn

Letade efter en sjal jag kan ha på utomhusfotograferingen... Vågar inte fråga min stackars överarbetande vän/sömmerska om det... *S* Nåväl, hittade iaf ett par korta kritvita handskar på Glitter Ska bara sprätta bort rosetten och pärlorna, så blir de nog bra Funderar på att bära handskarna under fotograferingen men även under vigseln (om jag sprättar upp tyget runt ringfingret).

• 20071231

Tack mooogn men kära m2b fixade nya åt mig!! Så nu är jag glad igen!

• 20071231

Örhängen alltså!

Har även gjort den slutgiltiga beställningen på tårtan idag. Vit choklad & svartvinbärs mousse. Yummy!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4