• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • Rocked

Moogn: Jättefina.
    Själv har jag inte haft min ring på en månad, guldsmeden håller på att göra om den så jag kan inte ha den förrän efter vi har gift oss. Förlovningsring och vigselring kommer att vara samma ring. Men den kommer att bli skitsnygg, så jag står ut

• mooogn

Rocked: Ringen jag har nu, titanringen (som var våra första förlovningsringar men som vi aldrig använde...), väger ingenting så det känns som om jag tappat den hela tiden Känns tomt! Och tänk att jag skulle sakna min vigselring så mycket

• mooogn

Köpte en rulle svart tyg på Jysk igår (vi var i två affärer och letade). Idag var vi på tre stycken olika Jysk och kom hem med - en mango...

Gah!

• Rocked

Moogn: Vilken otur. Var det slut eller?

• mooogn

Ja, det var slut och kommer in under veckan igen. Himla osis att vi missade rabatten! Dock blir det ordinarie meterpriset strax under 20:- vilket fortfarande är billigare än IKEAs svarta bomullstyg. Provdukade idag med det tyget vi fick tag på. Sååå snyggt!

• Rocked

Nu har jag fått provet på halsbandet som Michaela de la Cour har gjort till mig. Vill ni se det så gå in på mitt kryp in på Gamman. Samma nick som här.
    Jag är sååå nöjd!!!!

Moogn: Inga bilder på provdukningen?

• mooogn

Rocked: Nej, vi var inte hundra på den så vi väntar med det ett tag till

• lillamini

hej idag har jag varit på ikea och handlat ljuslýktor och annat plock till den stora dagen!! provkörde även våran nya bil som vi köpte igår.. jag har letat efter röda hjärtan att ha på bordet men jag hittar inte några. letade efter dukar el tyg oxå men hitta inget som passa. det känns som jag inte har koll på någonting. men men

• lillamini

mooogn: jätte fina ringar!

• mooogn

lillamini: Ja, visst är de snygga! -Vad har ni köpt för bil? Vad KUL med ny bil!!

Har du kollat de klassiska nätbutikerna Calligraphen och Celebrations efter hjärtan? Vad vill ni ha för tyg? Jysk(...) har sådant där velourtyg i kritvitt också. Jättefint!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4