Äntligen bilder!!
Äntligen har jag fått mina bilder från fotografen
picasaweb.google.com/annika.svard
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-23 11:19
Glömt säga att vi gifte oss i Östersund, i rådhuset
Äntligen har jag fått mina bilder från fotografen
picasaweb.google.com/annika.svard
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-23 11:19
Glömt säga att vi gifte oss i Östersund, i rådhuset
Riktigt fina bilder från steg ett till de ni sa JA! Limosin o allt va de som du tänkt dig eller bättre? Hela albumet blev bra ja tycke om era ringar! Kram
Superfina bilder!! Vad fint det är inne i rådhuset, har aldrig varit in där så det visste jag inte!
Grattis, vilka underbara bilder.
Fantastiska bilder!!! Ni har verkligen lyckats få tag i en otroligt duktig fotograf!!
och så vackra ni var!! Bra färgval - otroligt snyggt med brunt å guld!!
Grattis skall jag ju säga oxå!1
Jättefina bilder! Fina färger och fina blommor.
Du var jättefin i håret och vilken underbar lokal ni gifte er i.
Allt ser mycket stämningsfullt och vackert ut.
Stort grattis till er båda!
Ooj superfina bilder! Får man fråga vilken fotograf ni anlitat?
ja grattis såklart
Jättegrattis!
Jättefina ni var!! Skickade länken till min bror som ska fota oss.
Ååå så fina bilder, vad fina ni var! Jag undrar också vem som fotade er, är på fotografjakt Jag trodde lokalen man gifte sig i i rådhuset var mycket mindre, nu kanske vi får ha med det som ett reservalternativ, vi vill gifta oss utomhus om vädret tillåter!
Gu va tjusiga bilder!!
Grattis! :)
Grattis!!.. ni är sååå vackra på bilderna!.. och verkligen proffsigt tagna bilder .. vem e fotografen?
Ja lägg ut namnet på fotografen! Ser på exif infot att han/hon har dyra prylar att arbeta med så det e ju ett proffs det förstår man!
ps. snyggt rådhus ni har i er stad!
Tack för alla snälla kommentarer. Rådhuset i Östersund är fantastiskt, och jag hoppas också döda myten lite att ett borgerligt bröllop måste vara nedtonat och tråkigt.
Fotografen heter Sandra och jobbar hos Fotograf Tina Stafrén i Östersund.
allt blev så fantastiskt som jag hoppats
Limon var en surprise från pappa. han sa att han skulle ordna transporten, och det fixade han
är jättenöjd med ringarna.
Jättefina bilder.
Grattis i efterskott.
Oj vilket vackert brudpar!! Så himla himla snygga ni var och vilken duktig fotograf. Härlig lokal ni gifte er i! Åh vilken underbar bukett. Så snyggt färgval oxå....äh jag kan ju hålla på i en evighet! Skitsnygga var ni!!!
Jättevackert!
Stort grattis!