• Fru Cinderella

Vad gjorde/ska ni göra på årsdagen?

Vår ettårsdag börjar lite sakteligen närma sig och jag funderar på vad man ska ta sig för. Vad har ni/planerar ni att göra?

Vi kommer att ha en budget på kanske en 4000kr och det är en vardag, men vi tänkte ta ledigt den och dagen efter.

Några idéer?!

Funderar på att ta in på något slott eller liknande i någon svit och äta något trerätters mysigt på kvällen.

Men alltid kul med lite andra inputs och förslag!

• Svar på tråden Vad gjorde/ska ni göra på årsdagen?
  • Fröken Figo

Hej!

Jag kommer så väl ihåg erat bröllop!! Tycker fortfarande era bilder är helt fantastiska... Men tänk att det snart var ett helt år sen? Jag förstår inte var tiden tar vägen... Jag har bytt nick förresten, förut hette jag "jagärsåkär".

Hm... jag tycker dina idéer låter jättebra: svit i slott, 3 rätters middag.

Andra bra grejer som säkert kan få plats inom budgetten är:

spa med behandlingar

weekendresa till Europeisk stad

nåt kulturellt ni sällan unnar er (utöver middag o svit) tex nån utställning, nån aktivitet, bio eller teater... ett kul o annorlunda inslag på dagen.

Du skulle ju kunna ta nåt och överraska din man med! Så han kanske "bara" förväntar sig middag + svit men så blir det massage och spa också, eller teater eller nåt. Alltid kul med överraskningar.

Hur är det att vara gift förresten? Är det som du tänkt dig? Så kul att höra...

• mooogn

Vi ska fira in 2009 på årsdagen...

Fördelen med att gifta sig på nyårsafton är att vi alltid är lediga den dagen och dagen efter

• Fröken Figo

Ett till tips: baka en stor o fin tårta och överraska med! Jag vet inte om din man gillar det men min m2b är helt tårtgalen/ sötsakergalen. Alltid när jag överraskar med att ha bakat nåt skiner han upp som en sol hehe

• mooogn

Förlåt, missade att tipsa... *rodnar*

Hit vill vi på "bröllopsresa": www.aspaherrgard.se . Kan det vara något? (Har för mig att ni bor i Östergötland så det är ju inte alltför långt bort).

• Fru Cinderella

Tack så mycket för era förslag. Några bra o några mindre passande. Men det beror mer på vad min man är för en typ än pga. förslagen

Jo då känns jättebra att vara gift. Jag vet, helt sjukt att det snart gått ett år! Åker på bröllopsresan nu med om en månad!!!

Mooogn, ja vi bor i östergötland, ska kika på herrgården. Var annars inne på Gränna och boka amaliashus.se

• Fru fjäder

Vi åkte tillbaka till herrgården och sov i vår bröllopssvit en natt till!!! Den här gången utan press och trötthet...

Svar på tråden Vad gjorde/ska ni göra på årsdagen?