Stockholmsbrudar 2008
Igår ringde de från butiken där jag beställt klänningen. Den har kommit!!! Jag och mamma ska hämta den på fredag nästa vecka! Sååå spännande!!!
Igår ringde de från butiken där jag beställt klänningen. Den har kommit!!! Jag och mamma ska hämta den på fredag nästa vecka! Sååå spännande!!!
Jag är fortfarande snorig och jäklig, inget kul fikasällskap. Blir det den här veckan så hoppar jag över tyvärr.
Matteve: Om jag har gjort rätt så finns det en bild i mitt galleri!
0205: Ja, jag vill vara med och beställa! En förpackning rosa hjärtan tack.
Precis, om det går bra med dig så får du pengar när vi fikar nästa gång. Jag föreslår torsdag em, för det är enda eftermiddagen jag kan... Vad säger ni?
Ja vi kan absolut ses efter 1800! Menade bara att de andra dagarna nästa vecka jobbar jag till minst 2000. Torsdag efter 1800 då? Vilka är på?
Jag kan oxå på söndag!
Just nu går jag på små moln. Jag och mamma har precis varit och hämtat min klänning!!! Så underbar känsla att få prova den som jag bara sett på bild innan, och den är perfekt!!! Precis rätt längd, behöver bara tas in lite och det blir mycket billigare än om jag hade behövt lägga upp den oxå. Haha, vad fånig man är, men jag är sååå himla glad över min klänning!
Å imorrn ska vi först gå och beställa vigselringen och sen kika på bröllopsmässan på Grand hotel. Vilken bröllops-extravaganza det blev den här helgen!
Japp, kaninen är på imorrn 1600!
Officiell fikalista:
Matteve
Godisråttan
Liten liten kanin
Blev ingen bröllopsmässa idag, tycker 320 spänn är för mycket för 2 pers. Vi gick och fikade svindyrt istället, och beställde vigselringen!!!
Jaha, haha. Ok, jag kan nästa söndag oxå...
Den är "platt" och vitguld, lika som förlovningsringen så de passar ihop, hälften så bred och 14 diamanter på rad så det blir ett enda band med stenar liksom... Haha, svårt att förklara märker jag. Har tänkt oss att den ska se ut så ända sen vi förlovade oss, så det var inte så mycket att fundera över.
På fredag ska jag dit och prova att den blir exakt rätt storlek innan de sätter dit stenarna. Spännande!
Jag har kollat fel i schemat, kan inte heller på söndag om en vecka, jobbar då. Hoppas vi hittar nån annan dag, SNART! Det var ett tag sen nu ju!
Jag kan bara på torsdag, annars förmiddag tisdag eller onsdag.
Matteve: Ja det där med rätt man är ju ändå det viktigaste...
Lilla My: Ja jäklar, glömde det! Ok, näst efter färgtemat är mannen viktigast!
0205: Jättebra ide! Tack för att du orkar fixa! Jag vill som sagt ha en påse rosa hjärtan, tack. Hoppas de inte är FÖR goda för då kommer jag ha ätit upp alla när dagen D kommer...
Nästa vecka kan jag alla dagar utom måndag!
Äh, vad 17 jag kan inte torsdag juh ser jag nu... Gud vad jag är virrig.
Ok, nytt förslag: Tisdag efter 1800 så borde alla kunna?
Fredag tidigare då? Vi ger inte upp!
Nu i helgen eller nästa helg? Den här helgen kan jag lördag, nästa helg närsom!
Matteve: Måste göra lite smygreklam för Drottninggatans brud och fest på Drottningg 81. Jag köpte min klänning där och de är såååå trevliga och hjälpsamma! Har tyvärr tråkigare erfarenheter från andra butiker. Dessutom var de billigast på min klänning! Jag beställde ju min ur katalog så jag vet inte hur stort deras utbud är i butiken , men klart värt att gå dit bara för bemötandet! Lycka till, gud så spännande!!!
Ok!
Officiell fikalista:
Lördag 2 februari, kl???
Godisråttan
Lilla My
Matteve
Liten liten kanin
Hurraaaa, nu blir det äntligen av!
Vetekatten är ju alltid mysigt! Och alltid fullproppat... Nåt annat förslag?
Mitziemoe: Nä vad tråkigt! Ja det är klart, det kan ju bero på vem som jobbar. När jag har varit där så har det varit ägaren och en ung tjej.
Vad kul, det verkar som att alla kan hittills! Ska vi säga kl 12 då, lördag den 2:a?
Godisråttan
Lilla My
Matteve
Liten liten kanin
Mitziemoe
Ja 0205, kommer du?
Jag sitter och lyssnar på Frank Sinatra - Come fly with me. Funderar på att dansa brudvalsen till den! Jag blir glad varje gång jag hör den!