Vad skall brudgummen ha på sig???
Allt detta prat om klänningen hit och dit. Även det jag tänker på är ju klänningen, men vad skall era m2b ha på sig? Tänkte att det kanske kan vara bra att bestämma innan man gör färgtemavalet.
Allt detta prat om klänningen hit och dit. Även det jag tänker på är ju klänningen, men vad skall era m2b ha på sig? Tänkte att det kanske kan vara bra att bestämma innan man gör färgtemavalet.
Min m2b ska ha på sig svarta finbyxor och en grå frockcoat. Västen har vi inte bestämt än, men förmodligen en annan grånyans bara.
Min blivande mannen kommer att bli så fin, så fin! Svart skjorta, svart kavaj, silvergrå-vit-svart slips, snygga svarta J Lindeberg-jeans och sprillans nya svarta spetsiga skor.
Bild:
www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php
Längre ner i galleriet finns bild på bara skorna och slipsen.
Min ska ha en svart kostym, silvermönstrad väst och något snyggt i halsen. Vet inte vad alla varianter heter.
Han är behov utav en ny kostym så därför väljer vi att köpa en som han kan ha vid andra tillfällen.
"Min blivande mannen..."!? Hrmmm...
Just de, vi ska sy en plastrong (?!) av tyget i min klänning.
Skräddarsydd svart frack med allt som hör till det.
Min blivande ska ha frackcote med lila slips och lila näsduk.. som ni kanske har räknat ut så ska vi ha lila med i färgtemat...*ler* vitt och lila har vi kommit fram till...