• FredOchSara

Häst och vagn i Karlstad??

Nån som känner till något (företag eller privatperson) som kan fixa häst och vagn en liten sträcka i Karlstad i sommar?

Tycker det verkar så romantiskt...

• Svar på tråden Häst och vagn i Karlstad??
  • eveluscious

Känner folk med hästar men ingen som kör med vagn... Men varför inte kontakta Karlstad eller Hammarö ridklubb? Dem borde ju veta Eller prova att lägga in en annons på Bukefalos!

• FredOchSara

Hej Sussi!

Det låter jätteintressant!

Maila gärna bilder mm...

Datumet som gäller är 28/6

nygren@serviteur.no

Mvh Fredrik o Sara

häst och vagn skrev 2007-11-11 12:27:09 följande:

hej jag har jätte fin vagn och häst att köra med , vi har kört brudpar i 7 år nu jag finns i karlskoga så det är ju en bit att transportera hela ekipaget till karlstadjag tar 3000 + resekostnad för 2 bilar 1000 i bokningsavgift som återfås vid dåligt väder( regn) eller att jag av ngn anledning ställer in ( sjuk häst el dyl )bilder kan fås vid intresse Mvh Sussi
  • GME76   080802

Hej hopp!
    Kände igen mailadressen Serviteur. Fredrik gick i min lillebror Peters klass i grundskolan. Hur ser era bröllopsplaner ut? Jag går tillbaka till mina rötter i gifter mig i Forshaga Folkets Park .

• FredOchSara

Görel?

Där ser man :)
    Grattis!!

/Fredrik

• ollesmamma

heeej!! jag vet några som kär häst o vagn.... men taskit nog så har ni valt samma brällopsdatum som vi 28/6 så dom e redan upptagna.... om ni inte gifter er på färmiddan då färstås... eller i samma kyrka som vi.... (alster)

• FredOchSara

Haha...
    Så du nämnde det bara för att retas? :P

Jag tror att det har löst sig för oss iaf...

Vi gifter oss i Domkyrkan..

Svar på tråden Häst och vagn i Karlstad??