• Gullan82

Smyckestillverkning på möhippa

hade ni det?? hur var det?? lyckat eller tråkigt??

• Svar på tråden Smyckestillverkning på möhippa
  • jensson o jag

På en möhippa var vi på en pärlshop där alla deltagare fick göra smycken. Vi tog med oss ost och vin och hade supermysigt. Det var jättelyckat och smyckena blev superfina.

På en annan fick bruden själ stansa in sin sons namn på en ring. Då var enbart bruden aktiv. Jättelyckat för henne, hon blev såå glad, men vi andra stod mest och tittade på.

Vad hade ni tänkt er?

• Gullan82

Jag känner en tjej som gör smycken och vi skulle säkert få hålla till hos henne om jag ber mkt snällt.

www.sansei.se

Då blir det nogså att alla tillverkar sitt eget smycke för en liten peng.

• miss u

Jag var på en möhippa där vi gjorde smycken hos en silversmed. Alla fick göra sin egen design av ring. Det var riktigt roligt. Alla fick sitt speciella minne av dagen.

• Skottdagen2008

Jag tror att man får tänka på om bruden skulle uppskatta det och henne känner ni ju allra bäst. Jag skulle tycka det var lite trist då jag är pysslig på min fritid ändå och skulle hellre vilja göra något fysiskt aktivt. Vad som helst.

Men tänk efter om ni tror att hon skulle vilja det och bestäm sen.

• Tittij

Vi gjorde det och hade superkul! Ingen av oss är egenlitgen jättepyssliga, men alla fick till jättefina smycken, och bruden hade på sig sitt egengjorda armband på bröllopet.

• Gullan82

Njae, bruden är inte så jätte pysslig men hon uppskattar personliga saker.
    Eg är hon väldigt äventyrlig av sig men hon har en skadad vrist just nu och köar för operationså hon får inte under några omständigheter försämra läget för vristen inför brölloppet.

Därför försöker vi finna stillsamma aktiviteter.

Svar på tråden Smyckestillverkning på möhippa