• Gullan82

    Brudpar på tårtan

    Finns det någonstans man kan göra egna brudpar till tårtan??? det tror jag min väninna skulle vilja göra.
    Vi har nämligen disskuterat dessa tårtgubbar och kommit fram till att hon ville finna några annorlunda som "representerar" dom som par.
    Det skulle hon ju verkligen kunna göra om hon skapade dom själv.

  • Svar på tråden Brudpar på tårtan
  • Gullan82

    Jätte häftiga men tyvärr alladeles fööör dyr för min lilla plånbok

  • lillfraggel1

    Härifrån ska jag beställa. Något bättre priser.

    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=200152977488&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX&refitem=150118965725&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget

  • Gullan82

    lillfraggel1- ja dom priserna var ju lite bättre. Ska tipsa bruden om dom iaf.

    Jag orkade inte läsa all engelska..... Är det så att man skickar in kort på sig själva och så skriver man önskemål om hur dom ska stå och vad dom ska ha på sig???

  • lillfraggel1

    Jepp man skickar in kort på sig själv + kort på de kläder som man ska ha. Om man inte har kort på sig själv i kläderna så kan man ta bilder från nätet på kläderna. Sedan så väljer skriver man hur man vill att dom ska stå + buketten ska se ut.

  • Lilla damen

    De ser ju... groteska ut...

    Jag köpte en caketopper från 30-talet, väldigt söt med lite patina. På ebay finns massor av äldre, unika caketoppers.

  • lillfraggel1

    Vadå groteska. Jag tycker att dom är lite små roliga. En rolig grej att ha kvar som minne.

  • vitamina

    såg ni att farkten va 86 dollar!! totalt blir det nästan 130 dollar!! Lite roliga va dom ,, men hysteriskt dyra!!!

  • lillfraggel1

    Jag förstod det som att utan frakt kostar de 54dollar och med frakt 85.

  • tattar-Emma

    Köp cernitlera i olika färger och pyssla loss allihop =)

Svar på tråden Brudpar på tårtan