• herr och fru T

Fotografens bilder!

Igår var vi och hämtade fotografens bilder och vi är otroligt nöjda!

Det ät en månad sedan bröllopet men det känns redan avlägset, att få bilderna gjorde att vi fick "uppleva det på nytt"

Bilderna är tagna vid Gunnebo Slott i Göteborg, ta gärna en titt!

emelieochgeorge.weddingannouncer.com/photoalbums.html

• Svar på tråden Fotografens bilder!
  • AnnaochHenrik

Helt underbara bilder, vad fina ni var! Om jag inte en gång för alla bestämt mig för att min bukett ska vara röd hade jag gärna haft en likadan som din, jösses så fin den var!

• Lina_K

Ni är ju supervackra! Vilka fina bilder!

• F l i c k a n

Ni va verkligen jätte fina!
    En fråga bara.. dina vackra ringar, är det briljanter i dem eller princesser?? Jag har nämligen en förlovningsring lik din men med två lite större princess slipade diamanter.. du har tre väl?? Och jag skulle vilja ha en liknande kombination som du har den dagen vi gifter oss.. kanske en allians ring på varje sida.. Så jag undrar lite.. vad kostade allians ringen? Om du vill svara förståss..

Är vigselringen en hel allians eller är det bara diamanter på framsidan??

Oj det blev en hel del frågor.. sorry.. hoppas du kan svara!

• MCD

Kanon fina bilder!!!

Har inte hämtat ut våra ännu men måste sätta mig ner och se vilka jag vill ha i mitt album. Har nämligen tillgång till dom på nätet de som våran fotograf har tagit fram och korrigerat.

• rosesarered

Jättefina bilder! speciellt dom på slutet som var svartvita.
    Älskar verkligen din bukett, tycker att den var jättevacker.

• GBG Brud 08

Hej

Jätte vackra bilder. Vilken fotograf var det?
    Vart har du köpt det fina paraplyet?
    Massa frågor. Men skulle jätte gärna vilja veta.

• Snart fru Wennerström

Jättevackra bilder!

GBG brud 08>.. kan flika in och säga att jag har beställt ett precis likdant paraply som jag köpt på festingen.se
    .. kanske har herr och fru T också gjort det..

• Amor Eterno

Vilka fina bilder!! Och fint bröllop ni hade :)

Vilken fotograf var det??

Och vart köpte du dina blommor?

• cypernbruden08

Så Otroligt Fina Bilder!! Och jätteVACKERT brudpar!

• herr och fru T

flickan:

Jag har 3 små briljanter i min förlovningsring (tror de är 0,02)som sitter i en kanal av vitguld för extra lyster. Vigselringen är 15 st briljanter i samma storlek och ringen är i vitguld (2,5 mm bredd)Osäker på kostnaden på båda ringarna eftersom vi gjorde allt själva (ritade ringarna och lämnade guld i ersättning) men vigselringen är värderad till ca 7000 kr.

GBG Brud 08:

Vår fotograf heter Eva Quirbach, fick hennes namn genom ett tips här på BT. Vi får tillgång till 100 printade bilder i stl 10x15, 5 förstoringar samt alla bilder (165 st) så CD. Kan varmt rekommendera henne. Paraplyetvar faktiskt hennes! :)

Amor Eterno:

Blommorna köpte vi på en liten blomsteraffär vid Stockholmsgatan i GBG, Blommor Af Silfver. Vi beställde allt därifrån, min bukett, näbbarnas blommor, min mans & pojkarnas corsage samt rosbladen till kyrkan. Jätteduktig tjej som äger det!!

• herr och fru T

Tack alla för de fina kommentarerna, helt klart en lycklig dag vilket det känns som bilderna visar! :)

• herr och fru T

PS. Flowers by Silfver heter floristen DS.

• Äntligen är det min tur

Åhhh, va fina ni va. Det får mig att börja längta ännu mer... Fjärilarna kom på besök i magen!!

Svar på tråden Fotografens bilder!