• bruud08

hjärttema på bröllopet

Någon annan som tänker ha hjärttema?

Kanske vi kan dela med oss av våra ideer.

• Svar på tråden hjärttema på bröllopet
  • bruud08

Vårat färgteman är vit, röd och guld
    och det kommer att bli ett sommarbröllop.

berätta om våra ideer för dem som skall ha hjärttema också..

• bruud08

rött tema på sommaren?

för mycket rött på sommaren, kan det förknippas med julaktigt bröllop. hjälp!

• Nikajo

Jag funderar på just rött eller mer vinrött kanske, och guld och som tredje färg antingen naturvitt som klänningen eller svart. Ett tips är ju att samla på sig gulddetaljer som säljs just nu till jul. Sen kommer det att bli svårare att få tag på. Såg på Indiska igår att dom hade en massa prylar i guld, utan ann det såg julaktigt ut. Fat, små skålar, ljusstakar mm.

• miss u

bruud 08: För egen del är det nog mer kombinationen rött - guld som ger associationer mot jul. Har själv funderat på färgkombinationen vit - röd - svart, just för att kunna ha stilrent hjärttema.

Jag ser alltså inga problem med att ha rött tema på sommaren. Det funkar året om. Det finns ju också olika nyanser av röd som gör att färgen upplevs mer eller mindre jul-lik.

• Nattson

Hej,

Vi hade vitt, rött och silver.
    Gifte oss i slutet av augusti. Jag älskar hjärtan och gjorde små hjärtan av saltdeg som färgades röda och sedan en liten silver lapp på dem med gästernas namn. Det blev "placeringskort" och såg jättebra ut. Hade även olika typer av hjärtan i vigselprogrammet. Man kan smyga in det lite här och var

Svar på tråden hjärttema på bröllopet