Nu är jag Emils fru!
Vår bröllopsberättelse!
Den 25 augusti gifte oss utomhus på Fredgagården i Norrköping och hade middag och fest där.
Vigseln var underbar, det var varmt och solen sken, prästen fångade stämningen, min bror läste ett stycke ur Höga visan och en kompis sjöng och spelade gitarr, John Legends "Stay with you" och Seals "Kiss from a rose". På vigselprogrammet hade vi skrivit att Lohengreins "Brudkör" skulle vara utmarsch. Det var underbart att se våra gästers förvånade miner, sedan leende och applåder, när Barry Whites "My first, my last, my everything" strömmade ur högtalarna! Helt fantastiskt!
Efter vigseln var det fotografering och det var helt fantastiskt att se bilderna! All vår lycka syntes verkligen!
När fotograferingen var klar var det dags för middag. Maten och servicen var helt fantastisk! Talen var många och jättebra, det var så kul att se hur mycket tid folk hade lagt ner på att skriva tal!
Efter middagen var det bröllopsdans, Undantag med Kent. Sen var det fest! Alla dansade och festade och hade otroligt roligt! Jag och min man åkte till ett hotell i närheten vid tjugo i ett men jag har hört rykten om att festen fortsatte till halv 4...
Efter festen sov de flesta av gästerna över och åt brunch med oss på söndagen. Sen begav vi oss till SAS Arlandia för en underbar vistelse i deras bröllopssvit. På måndag morgonen åkte vi på bröllopsresa till den fantastiska ön Elba och ägnade två veckor åt att vara gifta, sola, bada, äta och dricka underbart vin!
Här är ett litet urval av alla kort om ni vill se!
www.fotograferna.se/cej
Helt fantastiskt var det!!!!!