Tips på kidnappning av bruden
Jag behöver tips på roliga kidnappningar av bruden, jag vill att den ska vara speciell inte bara utklädda personer som kommer och hämtar henne.
Jag behöver tips på roliga kidnappningar av bruden, jag vill att den ska vara speciell inte bara utklädda personer som kommer och hämtar henne.
skicka ett brev dagen innan där hon får instruktioner över vad hon ska göra. skicka sedan ett senare på dagen för att förvirra henne. ha kontakt med m2b så han får henne att packa ihop innan brev 2 kommer. sedan på dagen D så lura henne. någon i bekantskapskretsen som har någon "titel" tex polis m.m. som hämtar i en bil.. levererar henne ..=)
inte för att det har med kidnappningen att göra men en annan sak jag kom att tänka på när jag såg breven....
Skicka henne en vinflaska och skriv ett litet brev och säg att hon ska dricka upp den typ mellan 12.00-13.00 på lördag... då tror hon att ni kommer då ju.... MEN det gör ni inte... utan ni kanske kommer helgen efter... lite taskigt hahaha.
Gå ut och shoppa med henne och när hon är inlurad i ett omklädningsrum i en butik så kommar alla fram och överraskar henne... kanske? :)
Hahaha!
okej jag har en sjukt rolig. krävs en hel del planering och hjälp av blivande makens polare (och blivande maken). det är bra om bruden tror att det är makens svensexa den dagen.
det ringer på dörren när bruden är ensam hemma. det är en väktare som har fått påringningar av bråk i området och vill bara försäkra sig om att allt står rätt till. och det gör det ju. väktaren måste låna toaletten jättesnabbt. han ursäktar sig och berättar att detta egentligen är regelvidrigt men undrar om det kanske kan gå bra ändå? det är ju en trevlig kille så bruden säger såklart ja. när väktaren har varit inne på toaletten i kanske 30 sekunder ringer det på dörren igen. in rusar (möhippe-tjejerna tror ni va?) svensexe-killarna! i samma veva kommer väktaren ut från badrummet iförd enbart handduk. tjejen får panik och killarna börjar undra. nu får möhippe-tjejerna göra entré. grymt va?! min drömkidnappning men jag har skvallrat om den så mycket så jag får ge den vidare.
hahahaah :-d grym ju!!
jenssen och jag- toppen kidnappning men tyvärr har bruden koll på svensexan.
Jag funderar på om mannen ska få säga att hennes hårställe inför bröllopet ringt och säger att hennes frissa blivit sjukskrivern och hinner inte tillbaka före bröllopet så hon måste dit igen och provlägga håret igen med en ny frissa så hon blir lite irriterad/stressad/nervös och får ta sig dit. Väl där så önskar jag att man kan få frissorna att spela med och säga att dom ska hämta ett sånt där frisör skynke så hämtar dom tiara och slöja+ tyllkjolen hon ska få.
Eg så ville jag att klänningsuthyraren ska säga att dom av misstag hyrt ut hennes klänning men att dom har en snarlik som hon ska få se och då får hon tiaran+slöja+kjolen men tyvärr funkar inte det för dom har hyrt kläderna på en annan ort och restiden blir för lång.
Jobbar hon? Med vad?
Jag skulle tycka att en kidnappning vore grym om den skedde på jobbet.
men berätta först vad hon jobbar med!!
jag var med och hjälpte till på en rolig möhippa.
först fick den blivande bruden gå på sken möhippa genom att gå till tandläkaren. bruden gillar inte tandläkare men den som hon skulle gå till var tärnans kusin så när hon väl var där så var det ok.
dagen då den riktiga möhippan var så hade hon fått ett paket med instruktioner om vad hon skulle packa ner och vad hon skulle ta sig. med i paketet låg även en ill rosa klänning. Med packning och klänningen på så skulle hon ta bussen själv dit resten av gänget väntade. Vad hon inte visste var att hon blev smygfilmad. detta klipptes sedan ihop med filmen från resten av möhippan. väldigt uppskattat.
Just nu är bruden mammaledig och när hon inte är det så pluggar hon.
jag har ordnat en möhippa och då det inte gick att hitta en helg så kom vi på att blivande brudparet skulle på släktkalas med sina 2 barn en helg. Vi gjorde en korskidnappning. Vi tjejer åker hem och ringer på barnen öppnar och tittar stort och sedan kommer brudgummen och skrattar och tror att vi ska hämta hans blivande fru, han får 5 min att packa sedan sätter vi på honom en motorcykelhjälm och åker iväg, blivande frun tittar undrande på oss. Sedan kommer grabbarna med barnens farföräldrar och ringer på och tar bruden och barnen åker på släktkalas med farföräldrarna. Efter 3 timmar växlar vi tillbaka med förbundna ögon på en parkeringsplats in och ut i varandras bilar.
"Puffar"