• bmm1

Ni som gift/gifter er utomlands vilka skor hade ni?

Hej!

Ni som gift/gifter er utomlands, strandbröllop, vad hade ni tänkt att ha för skor.

Skall själv gifta mig utomlands och det blir ett strandbröllop. Tänkte under ceremonin vara barfota men efteråt under middagen och innan.

Tips?

Har en mycket enkel vit lång schiffongklänning.

Tacksam för ideer, hemsidor och ev bilder från er!!
    Behöver snabb hjälp...

• Svar på tråden Ni som gift/gifter er utomlands vilka skor hade ni?
  • bmm1

Vitamina,

Tack för alla tips. Det finns inga svenska hemsidor eller företag som gör dessa fotpärlor?

• vitamina

jag har en "kompis" på ett annat forum som tillverkar smycken , hon kunde göra sånna. du ska få adressen till hennes hemsida så kan du kolla lite på hennes smycken.

• vitamina

det verkade som hennes sida va nere för tillfället , men du får en adress till en annan tjejs sida istället , du kan säkert kontakta henne via sidan.

www.butterflydesign.se/

• bmm1

Vitamina, tack för all hjälp.

Om du finner din "kompis" hemsida kan du väl skriva ett inlägg.
    Har mailat tjejen på butterflydesign. Kunde inte se några fotsandaler på hennes hemsida men hon kanske gör sådant ändå. Vi får se vad jag får för svar.

Tacksam för all ytterligare hjälp.

• vitamina

ja hon skrev någonstans på sidan att hon görsmycken efter önskemål.

själv ska jag ha sånna sandaler och en klänning som inte gårända ner i sanden så dom kommer synas fint, =)

• bmm1

Vitamina,
    precis som jag själv tänkt mig.

Har lagt en ny tråd med frågan kring dessa sandaler.

Var köper du dina?

• vitamina

min arbetskamrats mamma tillverkar smycken , antingen hon eller någon av dom avdra tjejerna av dom jag nämnt.
    Jag tänkte "låna" lite av min dotters pärlr och provgöra själv, blir det bra kanske jag rennt av tillverkar dom själv =)

Svar på tråden Ni som gift/gifter er utomlands vilka skor hade ni?