• girlsnpea

Skor till ett utebröllop på vintern?

Jag vill gifta mig ute på vintern, på kvällen. Vad ska jag ha för skor? Ska ha blodröd klänning och nåt tjockare över axlarna så att jag inte fryser ihjäl, men jag tänkte om man kunde gå ifrån normen helt och ha ett på rätt höga snörade kängor?
    Typ svarta..

• Svar på tråden Skor till ett utebröllop på vintern?
  • Nymåne

Man kan allt man vill... =) Det är ditt bröllop o det viktigaste är att det känns rätt för dig! Man kan ju alltid ha olika skor ute o inne!

• carenep

Ta ett par snygga höga kängor i svart eller vitt.
    I samma färg som cepen kanske så färgerna går igän

• Sesson

Jag tänkte ha mina vita stövlar ute, sen köpa fina nya skor att ha inne. Knappast märker någon dina skor ute ändå... vi ska gifta oss ute på isen, så jag måste tänka lite praktiskt också. jag ska dock gifta mig i vit klänning och kappa, därav vita skor. till en röd klänning skulle jag bra ta svarta stövlar.

• Akvavit

Vi ska inte gifta oss ute, dock på vintern. Dessa stövlar kommer jag ha på mig utomhus, inhandlade på ebay:
    home.gamman.se/akvavit/galleri/%7BB9B318F9-4BF1-3257-5758-451659974963%7D.jpg

• jennysnartfru

Man kan ha kängor eller som jag pumps i läder, kommer ha pumps i satin sen när jag är inomhus. Funkar inte med kängor till min klänning. Hoppas på snö och mina läderpumps kommer jag inte behöva vara så rädd om.

• generalskan

Jag ska ha typ gymoaskor i vit och guld passar inne och går att gå utemed + att dom är sköna (ska gifta mig i mars)

Svar på tråden Skor till ett utebröllop på vintern?