• Awen

OT...hjälp med present till kompis. Lite panik...

Jag skall i helgen träffa en av mina bästa kompisar som är hemma i Sverige och hälsar på. Har haft sinnessjukt mycket att göra på mitt jobb i ett par månader och har helt glömt bort att köpa en födelsedagspresent till henne.

Nu känner jag mig helt tom i huvudet och kan knappt komma på någonting. Har givetvis också grymt dåligt samvete att jag inte kan hitta på någonting fint till henne.

Finns det någon vänlig själ där ute som har bättre fantasi än jag och kan komma med lite bra tips?

• Svar på tråden OT...hjälp med present till kompis. Lite panik...
  • lilltjejan

gör en egen presentkorg med lite olika skönhetsprodukter...

alla älskar väll krämer ojlor å tvålar...

• *Lilla M*

Eller bjuda på en fin middag. Det är det jag skulle bli mest glad för i alla fall.

• DetOrdnarSig

Är hon hemma i Sverige tillfälligt så vill hon ju kanske inte ha en massa prylar att släpa tillbaka, så middag eller någon typ av upplevelse (konsert, teater, museum, stand-up kväll, massage osv.) verkar var en bra idé.

• mandm

Boka in manikyr/anisktbehandling/massage till er båda att göra samtidigt. Så får ni umgås samtidigt.

• tattar-Emma

Köp nån bra, hyfsat nyutkommen svensk roman om hon gillar att läsa. Om hon bor utomlands kanske hon inte har hängt med riktigt.

Svar på tråden OT...hjälp med present till kompis. Lite panik...