Hej,
Himmelstalunds brunnssalong är trevlig, men litet kök så catering är ett måste, den ligger lite utanför centrum och har en ganska trafikerad gata relativt nära, hyrs av Norrköpings Kommun om jag har förstått det rätt. Vi kommer att ha vår middag på Sörby Herrgård (www.bra-cater.se), bra (hoppas vi) men ganska dyrt.
Jag vet att det finns båtar att hyra som man kan ha middagen på men jag kommer inte ihåg någon webadress, sen finns Abborbergs festvåning ute i Abboreberg där vandrarhemmet ligger i anslutning till festvåningen.
Grand Hotel och Bachus har egna festvåningar centralt i stan och Bråvikens golfklubb finns en bit utanför åt Vikbolandet.
Långt ute på Vikbolandet finns Mauritzbergs slott, (dyrt men vackert) som dessutom har eget kapell.
Freja gården och Getå hotell eller liknande ligger på andra sidan bråviken mot Kolmården hållet, Vildmarkshotellet kanske har någon våning.
Kyrkor kan jag inte rekommendera då vi gifter oss borgerligt. Dock ser Östra Eneby Kyrka trevlig ut, och ligger nära Sörby Herrgård.
Du kan kolla på www.nt.se (lokaltidning), som har en liten bröllopsguide. Kolla även på www.norrkoping.se där finns ett antal hemsidor till resturanger och hotel listade samt www.giftaoss.nu, som är en lokal bröllopssida för bland annat Norrköping.
Jag hoppas att det gav dig några uppslag om vart du kan börja.
/Gunilla