• Gambel

Hyra av klänning Skåne

Hej!

Vi har precis bokat lokal till vårt bröllop nästa år. Jag har bestämt mig för att hyra klänning för att kunna spara några tusenlappar och för att jag inte vill att klänningen bara ska hänga i garderoben resten av livet...

Är det någon som kan tipsa mig om ställen där man kan hyra klänning. Helst i Malmö/Lund, men annars i Skåne.

Sara

• Svar på tråden Hyra av klänning Skåne
  • felines

Södra högtidskläder, Palm design har jag för mig har uthyrning. Atalje MB i vinslöv borde ha, de är jettestora.

• fröken kantarell

Anina i Helsingborg har många fina klänningar att hyra ut. Lycka till

• Karga81

´Jag funderade fr början också på att hyra klänning, men då jag ska gifta mig i Hälsingland (kommer därifrån fr börja) så skulle det bli krångligt.
    Då föreslog expediten på cinderella (bröllops butiken vid hansa companiet)att jag kan ju köpa en klänning (och okt-nov är låg sesong så det är nu man kan göra fina klipp) och sedan sälja den, så det är det jag tänker göra. Köpte min jätte-fina klänning för 2700kr, en sommrig axellös ngt vid klänning med släp och diskreta pärlor över livet, precis som jag ville ha :)
    *tips*
    Lycka till!

• Idwill

Romantica i Malmö har också klänningar till uthyrning.
    Det finns en brudklänningsaffär i Staffanstorp som just nu säljer ut sina klänningar för 2700:- tror jag att det var...

Svar på tråden Hyra av klänning Skåne