Möhippa???
Vad gör man?
Pratade här med min ena väninna....och vart minst sagt orolig...
Hon vart stormande glad och tyckte att "ÅHHHH! NU ska vi ha riktig möhippa!"
Hjälp?
Vad gör man?
Pratade här med min ena väninna....och vart minst sagt orolig...
Hon vart stormande glad och tyckte att "ÅHHHH! NU ska vi ha riktig möhippa!"
Hjälp?
Vad roligt för dig! Du får säkert en jättefin dag!
hihi det kan ju bli jätte roligt!
Vill juh inte gärna ha en sån där "skämma ut bruden" fest...vilket jag e orolig för att det blir med det här gänget...:/
fniss
Då talar du om det för någon väl vald person i gänget som du vet kan framföra det på ett bra sätt under planeringen. Själv deklarerade jag klart och tydligt att alla som deltog i något där jag skulle släpas runt på stan och skämma ut mig genom att ragga kyssar, fota bakar eller vad det nu kunde vara skulle strykas från gästlistan. ;) Blev bara lite uskämd som Mulle i vår lilla krets istället i ett vacker gotländs sommaränge, där inga andra såg oss.
är i precis samma situation, har jobbarkompisar som tyckte att det skulle bli såååå kul att fixa en möhippa o sen såg de ut som om jag borde stoppa bröllopet för att slippa typ..
Så innan jag lyckats övertyga dom om att vara snälla så är det ÅNGEST!
Men visst ingår det lite i grejjen att göra bruden nervös, även om hon faktiskt inte behöver vara nervös!?!?!?! Min syster gjorde samma sak mot mig igår, hintade om hemskheter, men jag vet att hon aldrig skulle göra nåt som inte jag tycker är roligt!
ja fast kanske måste man känna av personen lite...För mig blir det bara ångest! Mina jobbarkompisar känner mig inte tillräckligt väl för att veta vad jag skulle fixa o uppleva som "lagom" pinsamt :/ Dom kär köra järnet!
Joooo...det här gänget är likadana...ingen som är blyg och brukar vara att riktigt röj när dom festar loss....;)