• Bauti

Här kan ni slänga skiten!

Jag som rubriken säger så kan ni slänga all skit här!

Det kanske är dax att höja standaden på inläggen.
    Ta bort alla sandlådor och pajkastningar.
    Sluta hacka på andra.
    Ta en vänligare ton helt enkelt.

Ibland blir JAG förvånad på vilken nivå vissa lägger sig på.

Som sagt, bara att slänga skiten här eller lägga energi på något vättigare.

• Svar på tråden Här kan ni slänga skiten!
  • Liinda_e

här kommer jag med första kastet skit!

skit åt alla sura negativa människor i världen!

• Bauti

Det e bra Liinda_e, bara vräk på......
  • Tess 08

Jag kör andra kastet,
    Jag är TRÖTT på folk som bara ser till sig själva istället för att hjälpa andra!!!!!!!!!
    EGOISTISKA

• Liinda_e

och jag vill slänga en fet ko mocka på äcklig choklad...jag sprang-kutande som en dåre ner till affären som skulle stänga om 3 min för jag var så godissugen...
    mannen ville oxå ha så jag tänkte nu ska jag vara snäll och tog en stooooooor som jag vet att han gillar och tänkte att vi kan dela.
    när jag kom hem och började smaska insåg jag att ursch den var allt annat än god....
    och nu var affären stängd!

• Bauti

Nej,tänk possetivt. Du slapp gå upp i vikt

• Liinda_e

äh jag som är så slimmad! min man bara tittade på mej med stora ögon när jag vart såååååååååååååååååååååå besviken som ett barn....

• Liinda_e

men men...får väll snaska på ngt annat

• Bauti

Har nu tryckt i mig en bit morotskaka med gojs på, jisses vad god den var.
    Det är min mans födelsedag, därför detta syndande mitt i veckan.
    *smask smask*

• Dallas

Jag är också innerligt trött på allt hackande,nedlåtande svar, otrevliga svar här på bt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Om man råkat ha en annan åsikt än nån i en tråd, så verkar det "förfölja" en i andra trådar sen. Jösses så himla omoget!

• Miss Blue

*förbanna**?!"#¤%&/((())====??***jä*?/&%¤%¤#%/(¤/)/)(/

såå nu känns det bättre!!!!!!

• Samarin

HA HA HA HA!!!!!!! Jag tror jag garvar ihjäl mig!

Detta kanske inte tillhör BT, men ändå, jag vill kasta kobajs på alla surkärringar som svarar på andra sidan när man ringer och söker ett jobb!!!!
    Vad ska man göra för att utmärka sig?!?!?

Jag vill ha ett J........LA jobb nu!!! Tänk att det ska vara så svårt. Ja det är det, när typ 80 pers söker ett och samma jobb!!!

SKIIIIT!

• snofsan

Och ja vill slänga skit på alla J****R som ignorerar en grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• Ernhake

Jag försöker tänka positivt så jag kastar rosenblad och blåser såpbubblor på alla vänliga själar här på BT som hjälper mig planera och komma med tips till mitt kommande bröllop. Ni är guld värda!!

• Zozo

Och jag vill kasta en sur mocka pa alla som kommer med "nu ska vi vara snälla mot varandra etc etc" bara för att man inte rakar ha samma asikt.. !!!!!!!!!! Fatta att det inte är ett personligt angrepp att inte halla med!! (Riktiga personliga angrepp är inget kul däremot)

Svar på tråden Här kan ni slänga skiten!