• fitforfight

Så här tycker jag! (ang. reklam)

Jag förstår fullt ut att man inte ska få en massa gratis reklam bara sådär när andra får betala för sina annonsplatser.
    Men jag tycker att jag själv skulle ha väldigt mycket hjälp av att det fanns företag här inne.

Anta att jag söker någon som kan göra min bukett och jag börjar få bråttom. Då hade det varit underbart om det fanns nån grupp som hette tex. företag där jag kan ställa min fråga och förhoppningsvis få svar ifrån någon i min stad där jag kan gå in i deras galleri och titta på vad den personen har gjort för några buketter tidigare.

Man kanske skulle kunna ta en liten avgift för att dom skulle få agera i forumet.

Det kanske bara e jag som är lat och vill ha allt lättillgängligt

• Svar på tråden Så här tycker jag! (ang. reklam)
  • starchick

Det tykcer jag också va en bra ide =)

• Sosofofia

Företagsregistret finns ju redan

• fitforfight

Ja visst ! ,men jag vill att dom även ska kunna skriva i en separat del av forumet.

Sosofofia skrev 2007-11-15 12:24:17 följande:
    Företagsregistret finns ju redan
  • Pumpkin

Dels finns företagsregistret och dels har den här frågan diskuterats på redaktionen. Dock har ingen bra lösning hittats, så tills vidare får det vara som det är.

• snofsan

TS: jag tyckte med att de e en bra idé

undrar hur lång tid en lösning kommer att ta då..

• Pumpkin

Vi vet inte ens OM det kommer att komma alltså.

snofsan skrev 2007-11-15 12:32:09 följande:
    TS: jag tyckte med att de e en bra idé undrar hur lång tid en lösning kommer att ta då..
  • Communityansvarig

Bröllopstorget skapades just för er medlemmars skull av just sådana anledningar.

Vi har diskuterat olika lösningar, dels olika former av expertgrupper som kan svara på frågor och dels just detta att ha någon form av forum där företag kan få komma till tals. Så det ska vi jobba vidare med.

Kan vi ordna en mötesplats där den ekonomiska subkulturen - eller vad jag nu ska kalla den - kan underordnas era behov istället för att utnyttja dom, är ju mycket vunnet. VI vill utveckla kunskapsinnehållet på sajten inte bara utnyttjas som en arena för gratisreklam för då urvattnas innehållet också på sikt.

Jag vet att ni är fullt kapabla att göra er en egen bedömning, men i och med nya Bröllopstorget i höstas när vi utvecklade de sociala kontaktytorna mer så formligen exploderade reklamen här

• Fenya

jag tycker reklamen är mindre nu än på förra bt
    då kunde man inte se vem som var personen bakom nicket men här kan man ju det då kanman läsa om dens bröllop eller vad den sysslar med osv. det var mer oförskämt och lureri reklam på förra bt

sen så har ni ju knappt några medlemmar längre
    nu är det 150st inloggade,det mesta jag sett är kanske 250st och jag menar...hur många utav dom är dessa sliskföretag som vill tjäna på oss stackars brudar.

innan hade ni över 2000st inloggade under en kväll

så så mycket explosion tror jag inte det har blivit,inte så det syns i forumen iaf förutom några enstaka

• Fenya

nää..de tär för er egen vinning det här hörni! det är ju de som betalar som blir irriterade för att det finns de som får "gratis reklam" och klagar och för att ni ska få in era löner så måste det stoppas så för VÅR skull är det knappast
    bara en tanke

• Pumpkin

Om du är här som privatperson, vad är det då som börjat suga nu?

liz_s skrev 2007-11-16 00:55:34 följande:
    bt suger mer moch mer
Svar på tråden Så här tycker jag! (ang. reklam)