• Sassy81

Limousine

Hej alla Brudar.

Undrar lite över kostnader av Limousiner. Eftersom jag ska gifta mig i Köping, så är det närmsta uthyrningsföretaget i Västerås.
    Dom gav mig pris /timme, och eftersom vi ska åka till kyrkan, från kyrkan, till fotografen och sedan till festen har vi räknat att hyra den i 4 timmar, eftersom den kommer från Väserås också. 4 timmar kostar 6300 kr.

Är det rimligt?

Tack snälla för svar, för jag har ingen aning vad som är ett normalt pris för att hya Limousine.

• Svar på tråden Limousine
  • bumblebee jonis

Bor i JKPG och fick priset 1200:-i timmen från det att de lämnar sitt garage och tills dom kommer tillbaka dit. Lägsta pris att betala var 2000:-

• Isse05

Har också hört att mellan 1000:- till 1500:-/timme är "normalt". Beroro nog mycket på var man bor. Finns det inget annat företag att kolla med? Kanske billigare att hyra nåt annat fordon? Behöver ju inte vara limo....

• bumblebee jonis

Kom på att vissa Taxibolag har Limousiner. Kolla med taxibolag i din närhet..

• Sassy81

Kanon, tack för svaren. Ska kolla om det kanske finns något taxibolag som hyr ut. kanske dom är lite billigare. Vill ju ha Limo, men om det är för dyrt får det väl bli något annat..

Svar på tråden Limousine